31 Jul 2024, 09:22
Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych zwraca się z uprzejmą prośbą o informację, czy są Państwo zainteresowani udziałem w postępowaniu na zakup wyrobów medycznych, opatrunków oraz odzieży medycznej, wymienionych w Zadaniach 1–4, zwanych dalej „wyrobami”, wraz z usługą ich przechowywania w magazynie Kontrahenta zlokalizowanym na terenie Polski i cyklicznej wymiany przez okres 3 lat od dnia odbioru przez Agencję, których dostawa jest planowana na lata 2024, 2025 i 2026.
Przedmiotem zamówienia jest zakup drobnego sprzętu medycznego, opatrunków oraz odzieży medycznej (Zadania nr 1 – 4) zwanych dalej „wyrobami medycznymi” wraz z usługą ich przechowywania w magazynie Kontrahenta zlokalizowanym na terenie Polski i cyklicznej wymiany przez okres 3 lat od dnia odbioru przez Agencję, za wynagrodzeniem ustalonym przez Strony w drodze negocjacji.
Lp. |
Kategoria / nazwa wyrobu |
J.m. |
---|---|---|
1 |
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych F 14 j.u. |
Szt. |
2 |
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych F 16 j.u. |
Szt. |
3 |
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych F 18 j.u. |
Szt. |
4 |
Cewnik typ Foley CH16 |
Szt. |
5 |
Cewnik typ Foley, CH18 |
Szt. |
6 |
Cewnik typ Foley, CH20 |
Szt. |
7 |
Cewnik typ Foley, CH22 |
Szt. |
8 |
Cewnik do podawania tlenu przez nos |
Szt. |
9 |
Igła sterylna j.u. 1,2 x 40 |
Szt. |
10 |
Kaniula do wlewów dożylnych G14 j.u. |
Szt. |
11 |
Kaniula do wlewów dożylnych G16 j.u. |
Szt. |
12 |
Kaniula do wlewów dożylnych G17 j.u. |
Szt. |
13 |
Strzykawka typu janette 100 ml j.u. |
Szt. |
14 |
Strzykawka typu janette 150 ml do przepłukiwania jam ciała |
Szt. |
15 |
Dren tlenowy |
Szt. |
16 |
Maska tlenowa z drenem |
Szt. |
17 |
Rurka intubacyjna (różne rozmiary) |
Szt. |
18 |
Rurka krtaniowa (różne rozmiary) |
Szt. |
19 |
Rurka nosowo-gardłowa (różne rozmiary) |
Szt. |
20 |
Prowadnica do rurki intubacyjnej (różne rozmiary) |
Szt. |
21 |
Stabilizator do rurki intubacyjnej |
Szt. |
22 |
Strzykawka do rurki intubacyjnej |
Szt. |
23 |
Strzykawka do rurki krtaniowej |
Szt. |
24 |
Zgłębnik żołądkowy j.u. CH 16 x 800 mm |
Szt. |
25 |
Zgłębnik żołądkowy j.u. CH 18 x 800 mm |
Szt. |
26 |
Zgłębnik żołądkowy j.u. CH 22 x 800 mm |
Szt. |
27 |
Zgłębnik żołądkowy j.u. CH 28 x 800 mm |
Szt. |
28 |
Worek na mocz sterylny |
Szt. |
29 |
Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych |
Szt. |
30 |
Igła do odbarczania odmy, jednorazowa, 14 GA 3,25 IN (2,1 mm x 83 mm) |
Szt. |
31 |
Maska twarzowa do sztucznego oddychania dla dorosłych |
Szt. |
32 |
Zestaw do ciśnieniowego przetaczania płynów infuzyjnych |
Szt. |
33 |
Zestaw do konikopunkcji ratowniczej |
Szt. |
Lp. |
Kategoria / nazwa wyrobu |
J.m. |
---|---|---|
1 |
Chusta trójkątna |
Szt. |
2 |
Gaza wyjałowiona pow. ¼ m2 |
Szt. |
3 |
Lignina w arkuszach / rolkach |
Szt. |
4 |
Opaska elastyczna samoprzylepna |
Szt. |
5 |
Przylepiec do zamykania ran |
Szt. |
6 |
Wata bawełniana / bawełniano-wiskozowa 500g |
Szt. |
7 |
Opatrunek hydrożelowy 10 cm x 20 cm (± 5 cm) |
Szt. |
8 |
Hydrożel na oparzenia w butelce 120–150 [ml] |
Szt. |
9 |
Opatrunek brzuszny typu izraelskiego |
Szt. |
10 |
Opatrunek do tamowania silnych krwotoków z nosa |
Szt. |
11 |
Opatrunek hemostatyczny |
Szt. |
12 |
Opatrunek indywidualny typu W |
Szt. |
13 |
Opatrunek na rany penetracyjne klatki piersiowej |
Szt. |
14 |
Siatka opatrunkowa nr 4 op. po 1 m |
Szt. |
15 |
Siatka opatrunkowa nr 6 op. po 1 m |
Szt. |
16 |
Siatka opatrunkowa nr 8 op. po 1 m |
Szt. |
17 |
Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami |
Szt. |
Lp. |
Kategoria / nazwa wyrobu |
J.m. |
---|---|---|
1 |
Odzież / komplety medyczne dla personelu medycznego jednorazowe |
Szt. |
2 |
Odzież / komplety medyczne dla personelu medycznego wielorazowe |
Szt. |
3 |
Odzież jednorazowego użytku dla pacjenta (różne rozmiary) |
Szt. |
W Zadaniu nr 3 wymagane jest przesłanie wzoru – 1 szt., odpowiednio dla każdej pozycji (Lp. 1–3) w rozmiarze M, na adres Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych: ul. Stawki 2b, 00-193 Warszawa. Przesłany wzór nie będzie podlegał zwrotowi.
Lp. |
Kategoria / nazwa wyrobu |
J.m. |
---|---|---|
1 |
Apteczka taktyczna z wyposażeniem IPMED/IFAK |
Kpl. |
3 |
Koc izotermiczny |
Szt. |
4 |
Koc ratowniczy jednorazowy trójwarstwowy |
Szt. |
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o informację, ile czasu potrzebują Państwo na realizację dostawy od momentu zawarcia umowy z RARS, po przeprowadzeniu postępowania zakupowego.
Informacje dotyczące ilości wyrobów oraz miejsce ich dostawy (przechowywania), stanowią informacje niejawne o klauzuli „zastrzeżone” w rozumieniu aktualnie obowiązującej ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 05 sierpnia 2010 r. i mogą być udostępniane wyłącznie osobom posiadającym odpowiednie uprawnienia, dlatego też zostaną one przekazane Kontrahentowi po uzyskaniu przez Agencję potwierdzenia spełnienia wymogów ww. ustawy.
Obowiązki Kontrahenta związane z realizacją zakupu wraz z usługą przechowania i wymiany wyrobów, o których mowa w Zadaniach 1–4.
Kontrahent będzie zobowiązany w szczególności do:
Wymiana będzie polegała na zastąpieniu wyrobów, w miejscu ich przechowywania, takimi samymi wyrobami, w takiej samej ilości i będzie dokonywana cyklicznie tak, aby w każdym czasie trwania umowy do upływu terminu ważności wyrobów pozostało nie mniej niż 50 % okresu ważności określonego przez ich producentów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość skrócenia okresu, o którym mowa powyżej. Wymiana wyrobów może być dokonywana sukcesywnie i bez ograniczeń w ilościach określonych przez Kontrahenta w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu ww. zasad, tj. w szczególności nienaruszenia stanu ilościowego rezerwy strategicznej.
Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Pożądanym przez Agencję jest zapewnienie minimalnej ww. ochrony magazynu w połączeniu z:
lub/i
Kontrahenci zainteresowani udziałem w planowanym postępowaniu powinni wypełnić i złożyć formularz stanowiący Załącznik nr 1a, Załącznik nr 1a i Załącznik nr 1c do niniejszego Zapytania o informację. Do wypełnionego formularza należy dołączyć kopię aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych (w przypadku udzielenia odpowiedzi TAK w pkt 6 zgłoszenia) w terminie do 16.08.2024 r. w
Załącznik nr 1a – Formularz zgłoszeniowy do zapytania o informację (rozmiar 186.5 kB)
Załącznik nr 1b – Formularz zgłoszeniowy do zapytania o informację (rozmiar 187.5 kB)
Załącznik nr 1c – Formularz zgłoszeniowy do zapytania o informację (rozmiar 187.5 kB)
Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna RODO (rozmiar 18.09 kB)