Wycena szacunkowa wartości planowanego zamówienia na dostawę, wraz z przeniesieniem własności na rzecz Zamawiającego, sprzętów medycznych , stanowiących wyposażenie kontenerów medycznych wykorzystywanych w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności
15 Sep 2025, 15:01

I. Zamawiający:
Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
- Stawki 2b, 00-193 Warszawa
e-mail: kancelaria@rars.gov.pl
tel.: 48 22 36 09 100
II. Osoba do kontaktu:
Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie Zapytania o wycenę jest:
Pan Tomasz Kostrzewa – Główny Specjalista, Dział Projektów Międzynarodowych, Biuro Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności, e-mail: tomasz.kostrzewa@rars.gov.pl, telefon: +48 22 36 09 100.
III. Przedmiot Zapytania o wycenę:
- Zamawiający zwraca się z prośbą o wycenę szacunkowej wartości planowanego zamówienia na dostawę, wraz z przeniesieniem własności na rzecz Zamawiającego, sprzętów medycznych (dalej łącznie: Sprzęty medyczne) stanowiących wyposażenie kontenerów medycznych wykorzystywanych w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności.
- Wykaz Sprzętów medycznych wraz z określeniem parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania o wycenę – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia”.
- Zamówienie zostało podzielone na dwie Części. Podane w Zapytaniu o wycenę warunki zamówienia dotyczą każdej z Części zamówienia.
- Przedmiot planowanego zamówienia jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności na potrzeby realizacji Projektu pn. „Development and maintenance of rescEU shelter capacities in Poland”, numer projektu: 101104573.
- Termin realizacji: 19 grudnia 2025 roku
- Miejsce realizacji: Zamawiający wskaże dokładne miejsce dostawy Sprzętów medycznych po udzieleniu zamówienia publicznego, nie później niż na 7 dni przed planowaną dostawą przedmiotu planowanego zamówienia, z zastrzeżeniem że miejsce dostawy będzie znajdować się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Warunki płatności:
- płatność jednorazowa, po należytym wykonaniu przedmiotu planowanego zamówienia, w terminie 30 dni od dnia przedstawienia prawidłowo wystawionej faktury VAT, do której Wykonawca załączy protokół odbioru końcowego, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy,
- Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych.
- Warunki gwarancji:
- gwarancja producenta: nie krótsza niż do dnia 30 września 2026 roku włącznie,
- gwarancja Wykonawcy: od dnia zakończenia realizacji przedmiotu planowanego zamówienia, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego, do dnia 30 września 2026 roku włącznie, z zastrzeżeniem że w ramach gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wykonania, na swój koszt, okresowych przeglądów gwarancyjnych i/lub czynności konserwacyjnych, w tym poprzez wymianę materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z wymogami producenta, w szczególności instrukcji użytkowania i/lub gwarancji producenta i/lub innymi dokumentami określającymi sposób użytkowania i/lub konserwacji Sprzętów medycznych (dalej łącznie: Podstawowy serwis gwarancyjny).
13. Planowany termin udzielenia zamówienia publicznego: listopad 2025 roku.
IV. Prawo opcji:
-
- Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na przedłużeniu gwarancji jakości:
- producenta (producentów) Sprzętów medycznych
i/lub
- Wykonawcy
- na okres nie dłuższy niż do dnia 31 grudnia 2029 roku włącznie.
- Świadczenie usług gwarancyjnych w ramach prawa opcji będzie realizowane:
- na warunkach właściwych dla Podstawowego serwisu gwarancyjnego,
- za wynagrodzeniem określonym w ofercie Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie za każdorazowy okres świadczenia usług gwarancyjnych objęty prawem opcji będzie rozliczane w miesięcznych okresach rozliczeniowych, z dołu, w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym – odpowiednio – producent i/lub Wykonawca będą świadczyć usługi gwarancyjne w ramach prawa opcji.
VI. Wycena Wykonawców
Wycenę przedmiotu planowanego zamówienia prosimy przesłać w postaci wypełnionego formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania o wycenę – „Formularz cenowy”, w formie elektronicznej lub w postaci skanu formularza papierowego, na adres e-mail: dw@rars.gov.pl, nie później niż do dnia 29 września 2025 roku.
VII. Pozostałe informacje:
-
- W ramach planowanego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z Części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby Części zamówienia, które mogą zostać udzielone jednemu Wykonawcy.
- W ramach planowanego zamówienia Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
- W ramach planowanego zamówienia (zamówienie podstawowe) Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych na następujących warunkach:
a. zamówienie uzupełaniające może objąć dodatkowe dostawy każdego ze Sprzętów medycznych i/lub jego poszczególnych komponentów, w celu częściowej wymiany lub zwiększenia ilości Sprzętów medycznych, z zastrzeżeniem że:
- zmiana Wykonawcy zobowiązywałaby Zamawiającego do nabywania urządzeń o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu urządzeń,
- wartość zamówienia uzupełniającego lub całkowita wartość kolejnych zamówień uzupełniających nie przekroczy połowy całkowitej wartości zamówienia podstawowego,
b. okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku udzielenia zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
4. Zamawiający wymaga:
-
-
- każdorazowego ubezpieczenia przedmiotu dostaw od utraty, w tym kradzieży i/lub uszkodzenia przewożonych Sprzętów medycznych,
- posiadania przez Wykonawcę polisy OC przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż ¼ wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy,
- wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy za należytą realizację przedmiotu planowanego zamówienia.
- Finansowanie przedmiotu planowanego zamówienia
Przedmiot planowanego zamówienia jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności na potrzeby realizacji Projektu pn. Development and maintenance of rescEU shelter capacities in Poland”, numer projektu: 101104573.
- Zastrzeżenie
- Zapytanie o wycenę:
- nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny,
- nie jest ogłoszeniem o zamówieniu zamieszczanym w Bazie konkurencyjności,
- nie jest ogłoszeniem o zamiarze udzielenia zamówienia publikowanym na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
- Celem Zapytania o wycenę jest wyłącznie pozyskanie wiedzy o wartości planowanego zamówienia.
- Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis planowanego zamówienia,
- Załącznik nr 2 – Formularz cenowy.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis planowanego zamówienia 118.3 kB
- Załącznik nr 2 - Formularz cenowy 275.37 kB
Informacja o dokumencie
Drukuj
Na górę
Zamknij
Wytworzył: Piotr Czech (15.09.2025)
Pierwsza publikacja: Angelika Getka (15.09.2025)
Ostatnia publikacja: Angelika Getka (15.09.2025)
Podmiot udostępniający informację: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych