Wycena szacunkowa wartości planowanego zamówienia na dostawę, wraz z przeniesieniem własności na rzecz Zamawiającego, sprzętu komputerowego, stanowiącego wyposażenie kontenerów medycznych wykorzystywanych w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności

15 Sep 2025, 15:00

I. Zamawiający:

Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych

  1. Stawki 2b, 00-193 Warszawa

e-mail: kancelaria@rars.gov.pl

tel.: 48 22 36 09 100

 

II. Osoba do kontaktu:

Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie Zapytania o wycenę jest:

Pan Tomasz Kostrzewa – Główny Specjalista, Dział Projektów Międzynarodowych, Biuro Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności, e-mail: tomasz.kostrzewa@rars.gov.pl, telefon: +48 22 36 09 100.

 

III. Przedmiot Zapytania o wycenę:

  1. Zamawiający zwraca się z prośbą o wycenę szacunkowej wartości planowanego zamówienia na dostawę, wraz z przeniesieniem własności na rzecz Zamawiającego, mebli ogólnoużytkowych stanowiących wyposażenie kontenerów medycznych wykorzystywanych w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności.
  2. Wykaz mebli ogólnoużytkowych wraz z określeniem parametrów technicznych i/lub użytkowych stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania o wycenę – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia”.
  3. Przedmiot planowanego zamówienia jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności na potrzeby realizacji Projektu pn. Development and maintenance of rescEU shelter capacities in Poland”, numer projektu: 101104573.
  4. Termin realizacji: 19 grudnia 2025 roku
  5. Miejsce realizacji: Zamawiający wskaże dokładne miejsce dostawy mebli ogólnoużytkowych po udzieleniu zamówienia publicznego, nie później niż na 7 dni przed planowaną dostawą przedmiotu planowanego zamówienia, z zastrzeżeniem że miejsce dostawy będzie znajdować się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Warunki płatności:
  7. płatność jednorazowa, po należytym wykonaniu przedmiotu planowanego zamówienia, w terminie 30 dni od dnia przedstawienia prawidłowo wystawionej faktury VAT, do której Wykonawca załączy protokół odbioru końcowego, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy,
  8. Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych.
  9. Warunki gwarancji:
  10. gwarancja producenta: nie krótsza niż do dnia 30 września 2026 roku włącznie,
  11. gwarancja Wykonawcy: od dnia zakończenia realizacji przedmiotu planowanego zamówienia, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego, do dnia 30 września 2026 roku włącznie (dalej: podstawowa gwarancja Wykonawcy).
  12. Planowany termin udzielenia zamówienia publicznego: listopad 2025 roku.

 

IV. Prawo opcji:

    1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na przedłużeniu gwarancji jakości Wykonawcy na okres nie dłuższy niż do dnia 31 grudnia 2029 roku włącznie.
    2. Świadczenie usług gwarancyjnych w ramach prawa opcji będzie realizowane:
  1. na warunkach właściwych dla podstawowej gwarancji Wykonawcy,
  2. za wynagrodzeniem określonym w ofercie Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie za każdorazowy okres świadczenia usług gwarancyjnych objęty prawem opcji będzie rozliczane w miesięcznych okresach rozliczeniowych, z dołu, w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym Wykonawca będzie świadczyć usługi gwarancyjne w ramach prawa opcji.

 

V. Wycena Wykonawców

Wycenę przedmiotu planowanego zamówienia prosimy przesłać w postaci wypełnionego formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania o wycenę – „Formularz cenowy”, w formie elektronicznej lub w postaci skanu formularza papierowego, na adres e-mail: dw@rars.gov.pl, nie później niż do dnia 29 września 2025 roku.

 

VI. Pozostałe informacje:

    1. W ramach planowanego zamówienia Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
    2. W ramach planowanego zamówienia Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
    3. W ramach planowanego zamówienia (zamówienie podstawowe) Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych na następujących warunkach:

a. zamówienie uzupełaniające może objąć dodatkowe dostawy każdego z mebli ogólnoużytkowych i/lub ich poszczególnych komponentów, w celu częściowej wymiany lub zwiększenia ilości mebli ogólnoużytkowych, z zastrzeżeniem że:

  • zmiana Wykonawcy zobowiązywałaby Zamawiającego do nabywania produktów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu produktów,
  • wartość zamówienia uzupełniającego lub całkowita wartość kolejnych zamówień uzupełniających nie przekroczy połowy całkowitej wartości zamówienia podstawowego,

b. okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku udzielenia zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

    1. Zamawiający wymaga:
  1. każdorazowego ubezpieczenia przedmiotu dostaw od utraty, w tym kradzieży i/lub uszkodzenia przewożonych mebli ogólnoużytkowych,
  2. posiadania przez Wykonawcę polisy OC przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż ¼ wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy,
  3. wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy za należytą realizację przedmiotu planowanego zamówienia.

 

  • Finansowanie przedmiotu planowanego zamówienia

Przedmiot planowanego zamówienia jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności na potrzeby realizacji Projektu pn. Development and maintenance of rescEU shelter capacities in Poland”, numer projektu: 101104573.

 

VII. Zastrzeżenie

    1. Zapytanie o wycenę:
  • nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny,
  • nie jest ogłoszeniem o zamówieniu zamieszczanym w Bazie konkurencyjności,
  • nie jest ogłoszeniem o zamiarze udzielenia zamówienia publikowanym na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
    1. Celem Zapytania o wycenę jest wyłącznie pozyskanie wiedzy o wartości planowanego zamówienia.

 

Załączniki:

  • Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis planowanego zamówienia 114.19 kB
  • Załącznik nr 2 - Formularz cenowy 267.94 kB

 

Informacja o dokumencie Drukuj Na górę
Zamknij Wytworzył: Piotr Czech (15.09.2025)
Pierwsza publikacja: Angelika Getka (15.09.2025)
Ostatnia publikacja: Angelika Getka (15.09.2025)
Podmiot udostępniający informację: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych