08 Sep 2014, 07:31
Ogłoszenie
Agencja Rezerw Materiałowych zwana dalej „Agencją” prowadzi rozeznanie rynku (poprzedzające wysłanie zaproszeń do składania ofert) wśród Przedsiębiorców - producentów wody mineralnej, dotyczące chęci współpracy z Agencją w zakresie świadczenia usługi przechowania rezerw strategicznych wody mineralnej i/lub usługi wymiany wody przechowywanej w Składnicach Agencji.
Przedmiotem przechowania lub wymiany będzie woda pitna naturalna mineralna niegazowana w opakowaniach jednostkowych 1,5 l PET o jakości zgodnej z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31.03.2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, naturalnych wód źródlanych i wód stołowych oraz z obowiązującymi przepisami określającymi wymagania, handlowe, bezpieczeństwa żywności i żywienia, oznakowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwana dalej „wodą”. Woda powinna być uznana Decyzją Głównego Inspektora Sanitarnego jako naturalna woda mineralna.
Pierwszy przedmiot zamówienia – usługa przechowania:
Wymiana wody polegać będzie na zastępowaniu, w miejscu przechowywania, określonej ilości rezerw wody przed upływem 50% terminu minimalnej trwałości, świeżą wodą wyprodukowaną przez Przedsiębiorcę.
Za wykonaną kompleksową usługę przechowania wody, Przedsiębiorca otrzymywać będzie od Agencji wynagrodzenie według zryczałtowanej stawki w zł/ 100 litrów / miesiąc (bez VAT) obejmującej również koszt przejęcia wody na przechowanie z magazynu dotychczasowego przechowawcy, oraz przeładunków (czynności przejęcia, wydania, przemieszczenia), utrzymania odpowiedniej jakości i warunków przechowywania zgodnie z obowiązującymi przepisami, badań jakościowych, czynności związanych z wymianą oraz wszelkich czynności ciążących na Przedsiębiorcy z tytułu zawartej umowy przechowania wody.
Wymagania dla Przedsiębiorców w zakresie usługi przechowania wody obejmującej jej magazynowanie oraz wymianę
Przedsiębiorca świadczący na rzecz Agencji kompleksową usługę przechowania wody powinien zapewnić w szczególności:
Przedsiębiorca, z którym zawarta zostanie umowa przechowania ponosić będzie odpowiedzialność za ilość, jakość, ochronę oraz nienaruszalność przechowywanej wody. Woda stanowiąca rezerwy strategiczne pozostaje do wyłącznej dyspozycji Agencji.
Drugi przedmiot zamówienia – usługa wymiany
Wymiana polegać będzie na zastępowaniu określonej ilości rezerw wody w Składnicy Agencji, przed upływem 50 % terminu minimalnej trwałości (z częstotliwością wynikającą z umowy, według określonego w niej harmonogramu), świeżą wodą wyprodukowaną przez Przedsiębiorcę.
Za wykonaną usługę wymiany wody, Przedsiębiorca otrzymywać będzie od Agencji każdorazowo wynagrodzenie według zryczałtowanej stawki w zł/ 100 litrów / wymianę (bez VAT) obejmującej m.in. koszty dostarczania świeżej wody do Składnicy Agencji, analiz laboratoryjnych, koszty odbioru i zagospodarowania wymienianej wody ze Składnicy Agencji oraz wszelkich czynności ciążących na Przedsiębiorcy z tytułu zawartej umowy wymiany wody
Wymagania dla Przedsiębiorców w zakresie usługi wymiany wody przechowywanej w Składnicy Agencji
Przedsiębiorca świadczący na rzecz Agencji usługę wymiany wody w Składnicy Agencji powinien zapewnić w szczególności:
W ramach obydwu przedmiotów zamówienia ilość, asortyment oraz wartość ewidencyjna przejętej wody odpowiadać będzie ilości, asortymentowi i wartości ewidencyjnej wody ze wskazanej przez Agencję lokalizacji.
I. Zasady prowadzenia postępowania przetargowego
Wybór Przedsiębiorców, którzy będą świadczyć usługę przechowywania wody i/lub usługę wymiany wody przechowywanej w Składnicy Agencji, nastąpi w drodze zamkniętego dwustopniowego przetargu.
1) I etap postępowania przetargowego
Agencja wysyła zaproszenia do złożenia oferty wraz z warunkami przetargu do wszystkich Przedsiębiorców, którzy wyrazili chęć współpracy i przesłali zgłoszenie udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, iż nie zaprasza się Przedsiębiorców, którzy:
Warunkiem przystąpienia do przetargu będzie wpłata na konto Agencji wadium przetargowego w wysokości określonej w warunkach przetargu oraz złożenie oferty w terminie i formie określonej w warunkach przetargu
Powołana w Agencji Komisja Przetargowa dokona oceny, czy złożone oferty spełniają wymagania formalne określone w warunkach przetargu i nie podlegają odrzuceniu.
2) II etap postępowania przetargowego
Do drugiego etapu postępowania dopuszcza się co najmniej pięciu Przedsiębiorców, którzy spełnili wymagania formalne określone w warunkach oraz przedstawili najkorzystniejsze ekonomicznie warunki oferty. Jeżeli liczba Przedsiębiorców, którzy spełniają wymagania określone w warunkach, jest mniejsza niż pięciu, Agencja zaprasza do drugiego etapu wszystkich Przedsiębiorców spełniających warunki.
Komisja Przetargowa prowadzić będzie negocjacje cenowe w drodze bezpośrednich rozmów lub formie pisemnej oraz dokona wyboru najkorzystniejszych ofert.
Negocjacje prowadzone będą w zakresie:
Komisja Przetargowa dokona wyboru najkorzystniejszych ofert, wg kryterium, określonego w warunkach przetargu, uwzględniając:
W przypadku świadczenia usługi przechowania wody:
W przypadku świadczenie usługi wymiany wody w Składnicy Agencji:
Z wybranymi w wyniku postępowania przetargowego Przedsiębiorcami, zostaną zawarte umowy. Termin wykonania umowy dotyczącej usługi przechowywania oraz umowy w zakresie świadczenia usługi wymiany wody przechowywanej w Składnicy Agencji będzie wynosił 4 lata.
Warunkiem zawarcia umowy będzie wniesienie przez Przedsiębiorcę zabezpieczeń w zakresie należytego wykonania umowy w formie określonej w warunkach przetargu.
II. Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 182 poz. 1228) o ochronie informacji niejawnych
W związku z powyższym istnieje konieczność podjęcia z dostatecznym wyprzedzeniem działań przez zainteresowanych Przedsiębiorców, którzy nie posiadają ważnego poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „Zastrzeżone”, w kierunku uzyskania przez osoby reprezentujące Przedsiębiorcę, biorące udział w postępowaniu, uczestniczące w czynnościach zmierzających do zawarcia umów oraz w ich wykonaniu w zakresie związanym z dostępem do informacji niejawnych, pisemnych upoważnień do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Zastrzeżone”.
Osoby, o których mowa wyżej, mogą złożyć (z odpowiednim wyprzedzeniem) wniosek o wydanie przez Prezesa Agencji Rezerw Materiałowych upoważnienia do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Zastrzeżone”.
Szczegółowe informacje w sprawie wydawania upoważnień można uzyskać na stronie internetowej ARM www.arm.gov.pl lub poprzez kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Prezesa ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Agencji, tel. 22 36 09 113 lub 608 513 021.
III. Zainteresowani Przedsiębiorcy, powinni w terminie do 23.09.2014 r. złożyć w Agencji Rezerw Materiałowych ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa, nr fax. 22 36 09 358 wypełniony formularz (zgłoszenie) wg załączonego wzoru.
(nie dotyczy Przedsiębiorców, którzy złożą zgłoszenie do Oddziałów Terenowych ARM)
Dodatkowe informacje o postępowaniu przetargowym można uzyskać w:
Agencji Rezerw Materiałowych w Warszawie
ul. Grzybowska 45
tel. 22 36 09 364 lub 22 36 09 363
Przedsiębiorca może złożyć zgłoszenie zarówno na pierwszy jaki i drugi przedmiot zamówienia lub dokonać wyboru jednego z nich
Ogólne warunki udziału w postępowaniach przetargowych, znajdują się na stronie internetowej ARM www.arm.gov.pl
Informacji zawartych w zgłoszeniu nie należy taktować jako oferty.
Do pobrania:
Załącznik 1 – Zgłoszenie chęci udziału w postępowaniu przetargowym
(rozmiar: 447,999 B)