08 Apr 2024, 11:35
Przedmiotem zamówienia będzie przechowywanie herbaty czarnej tj. produktu spożywczego o jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami określającymi wymagania handlowe, bezpieczeństwa żywności i żywienia, normą PN-ISO 3720 Herbata czarna Definicja i podstawowe wymagania, normą PN-ISO 6078:1996P „Herbata czarna – Terminologia” oraz wymaganiami Agencji określonymi w warunkach przetargu, zwana dalej „herbatą” i świadczenie usługi jej przechowywania obejmującej wymianę.
Wymiana polegać będzie na cyklicznym zastępowaniu produktu wchodzącego w skład rezerwy, w miejscu przechowywania rezerwy herbaty czarnej, herbatą o wymaganej jakości i ilości tak, aby w całym okresie obowiązywania umowy czas przechowywania herbaty był nie dłuższy niż 50% okresu minimalnej trwałości, określonego przez Przechowawcę, z zastrzeżeniem, że przez ostatnie 30 dni przed terminem wygaśnięcia umowy, powinno pozostać nie mniej niż 60% okresu minimalnej trwałości.
Przedsiębiorca za wykonaną usługę przechowywania herbaty otrzymywać będzie od Agencji wynagrodzenie według zryczałtowanej stawki w zł/tonomiesiąc (plus VAT), obejmującej wszystkie czynności wynikające z umowy.
Przedsiębiorca, który świadczyć będzie na rzecz Agencji usługę przechowywania herbaty, powinien zapewnić w szczególności:
Przedsiębiorca, z którym zawarta zostanie umowa przechowania ponosić będzie odpowiedzialność za ilość, jakość, ochronę oraz nienaruszalność stanów przechowywanej rezerwy. Herbata stanowiąca rezerwę strategiczną pozostaje do wyłącznej dyspozycji Agencji.
Wybór Przedsiębiorców, którzy będą świadczyć usługę przechowywania herbaty, obejmującą wymianę, nastąpi w drodze zamkniętego dwustopniowego przetargu.
Agencja wysyła zaproszenia do złożenia oferty wraz z warunkami przetargu do wszystkich Przedsiębiorców, którzy wyrazili chęć współpracy i przesłali zgłoszenie udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że nie zaprasza się Przedsiębiorców, którzy:
Warunkiem przystąpienia do przetargu będzie wniesienie wadium w wysokości określonej w warunkach przetargu oraz złożenie oferty w terminie i formie określonej w warunkach przetargu.
Powołany w Agencji Tandem Zakupowy dokona oceny, czy złożone oferty spełniają wymagania formalne określone w warunkach przetargu i nie podlegają odrzuceniu.
Do drugiego etapu postępowania dopuszcza się wszystkich Przedsiębiorców, którzy spełnili wymagania formalne określone w warunkach przetargu.
Tandem Zakupowy w celu wyłonienia najkorzystniejszej oferty prowadzić będzie negocjacje cenowe :
W uzasadnionych przypadkach na prośbę kontrahenta, Agencja może dopuścić przeprowadzenie negocjacji za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej MS TEAMS.
Negocjacje prowadzone będą w zakresie:
Tandem Zakupowy dokona wyboru najkorzystniejszych ofert, według kryteriów określonych w warunkach przetargu.
Z wybranymi w wyniku postępowania przetargowego Przedsiębiorcami, zostaną zawarte umowy. Termin wykonania usługi przechowania będzie wynosił 4 lata.
Warunkiem zawarcia umowy będzie wniesienie przez Przedsiębiorcę zabezpieczeń należytego wykonania umowy, w formie określonej w warunkach przetargu.
Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
W związku z powyższym istnieje konieczność podjęcia z dostatecznym wyprzedzeniem działań przez zainteresowanych Przedsiębiorców, którzy nie posiadają ważnego poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „zastrzeżone”.
Upoważnienia do przetwarzania informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” wydaje kierownik przedsiębiorcy, w rozumieniu art. 2 pkt 14 ustawy o ochronie informacji niejawnych.
Dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” możliwy jest po uzyskaniu zaświadczenia o odbytym szkoleniu i posiadaniu upoważnienia lub poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych.
W celu uzyskania stosownych uprawnień przez osoby reprezentujące Przedsiębiorcę, biorące udział w postępowaniu, uczestniczące w czynnościach zmierzających do zawarcia umowy oraz w jej wykonaniu w zakresie związanym z dostępem do informacji niejawnych o których mowa wyżej, mogą złożyć (z odpowiednim wyprzedzeniem) wniosek do Prezesa Agencji o przeprowadzenie szkolenia z zakresu przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia i wydania zaświadczenia o odbytym szkoleniu można uzyskać kierując zapytanie do Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych w RARS bądź pod adresem e-mail: szkolenia.oin@rars.gov.pl
Ogólne warunki udziału w postępowaniach przetargowych, znajdują się na stronie internetowej RARS www.RARS.gov.pl w zakładce: Nasze zadania » Rezerwy żywnościowe » Dla przedsiębiorcy » Zasady udzielania zamówień
Informacji zawartych w zgłoszeniu nie należy taktować jako oferty.
Załącznik 1 – Zgłoszenie chęci udziału w postępowaniu przetargowym (rozmiar 27.07 kB)
Załącznik 2 – Klauzula informacyjna RODO (rozmiar 18.13 kB)