Zakup usługi przeglądów agregatów prądotwórczych typ HIW-30 i typ HIW-35 T5 produkcji firmy HIMOINSA S.L.

27 Jun 2024, 15:25

I. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeglądów agregatów prądotwórczych typ HIW-30
i typ HIW-35 T5, o mocy 24 kW, produkcji firmy HIMOINSA S.L. w miejscu ich przechowywania, w magazynach zlokalizowanych na terenach województw: podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, małopolskiego, lubelskiego, pomorskiego, mazowieckiego, w celu zapewnienia ich sprawnego działania i bezpieczeństwa użytkowania.

Przedsiębiorca wyłoniony w przetargu, z którym zostanie zawarta umowa będzie świadczyć usługę przeglądów wg specyfikacji zawartej w „Zgłoszeniu udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie przetargowe”, będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

Agencja nie dopuszcza składania zgłoszeń częściowych na świadczenie przedmiotowej usługi.

Terminy wykonania świadczenia usługi w poszczególnych latach:

  • I przegląd: od 16.09 do 30.11.2024 r.
  • II przegląd: od 15.09 do 30.11.2025 r.
  • III przegląd: od 14.09 do 30.11.2026 r.

Informacje dodatkowe:

Producentem agregatów prądotwórczych typ HIW-30 i HIW-35 T5 jest firma HIMOINSA S.L. Agregaty RARS zakupiła w 2005 r. i w 2006 r. i dotychczas nie były eksploatowane. Są one przechowywane w magazynach RARS z zachowaniem warunków określonych przez producenta oraz poddawane są corocznym przeglądom. Ostatni przegląd agregatów został przeprowadzony w listopadzie 2023 r.

Przedmiotowe agregaty prądotwórcze posiadają silnik IVECO wysokoprężny, czterosuwowy z wtryskiem bezpośrednim, wolnossący.

W ramach przedmiotowej usługi wybrany Przedsiębiorca będzie zobowiązany do:

  1. wykonania czynności, których zakres oraz termin realizacji określa załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
  2. zapewnienia aby wszystkie wymieniane części i materiały eksploatacyjne pochodziły
    z bieżącej produkcji zrealizowanej do 6 miesięcy przed dniem wymiany,
  3. odebrania i zagospodarowania odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ww. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2020 poz. 797) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi.
  4. udzielenia gwarancji jakości na wykonaną usługę, dostarczone części zamienne oraz materiały eksploatacyjne na okres 12 miesięcy. W przypadku, gdy gwarancja producenta części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dostarczonych w ramach świadczonych usług serwisowych jest dłuższa, wiążąca dla stron jest gwarancja producenta,
  5. przekazania Agencji przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu umowy kopii swojej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł, rozszerzoną o odpowiedzialność towarzystwa ubezpieczeniowego za szkody powstałe w mieniu ruchomym, powierzonym do naprawy, konserwacji, serwisowania lub innych usług o podobnym charakterze oraz powstałe po wydaniu powierzonego mienia, jeżeli są następstwem wadliwie wykonanej usługi.

Wymogi w stosunku do Przedsiębiorcy i do realizacji usługi

  1. Przeglądy agregatów prądotwórczych typ HIW-30 i HIW-35 T5 mogą być dokonywane wyłącznie przez autoryzowany serwis firmy HIMOINSA S.L.
  2. Przedsiębiorca musi posiadać rozwiązania logistyczne, które umożliwią przeprowadzenie w sposób prawidłowy i terminowy przeglądów agregatów prądotwórczych typ HIW-30 i HIW-35 T5 w miejscach ich przechowywania.
  3. Przeglądy agregatów prądotwórczych typ HIW-30 i HIW-35 T5 mogą być dokonywane wyłącznie przez wykwalifikowanych i przeszkolonych serwisantów, posiadających uprawnienia SEP (Grupa 1, eksploatacja + dozór): urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające i zużywające energię elektryczną.

II. Zasady prowadzenia postępowania przetargowego

Wybór Przedsiębiorcy, z którym zostanie podpisana umowa, nastąpi w drodze zamkniętego dwustopniowego przetargu.

I etap postępowania przetargowego

Agencja wysyła zaproszenia do złożenia oferty wraz z warunkami przetargu oraz projektem umowy
do wszystkich Przedsiębiorców, którzy wyrazili chęć współpracy i przesłali zgłoszenie udziału
w postępowaniu, z zastrzeżeniem iż nie zaprasza się Przedsiębiorców, którzy:

  1. realizując zamówienie w zakresie rezerw wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania lub wobec których Agencja prowadzi postępowanie sądowe lub egzekucyjne w związku z nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy mającej za przedmiot rezerwy;
  2. według posiadanych przez Agencję informacji nie dają rękojmi należytego wykonania umowy ze względu na ich sytuację finansową lub inne okoliczności, w szczególności nie dają rękojmi należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania.

Warunkiem przystąpienia do przetargu będzie wpłata na konto Agencji wadium przetargowego w wysokości określonej w warunkach przetargu oraz złożenie oferty w terminie i formie określonej w warunkach przetargu. Powołany w Agencji Tandem Zakupowy dokona oceny, czy złożone oferty spełniają wymagania formalne określone w warunkach przetargu i nie podlegają odrzuceniu.

II etap postępowania przetargowego

Do drugiego etapu postępowania dopuszcza się Oferentów, którzy spełnili wymagania formalne określone w zaproszeniu do złożenia oferty oraz przedstawili najkorzystniejsze ekonomicznie warunki oferty. Jeżeli liczba Oferentów, którzy spełniają wymagania określone w zaproszeniu do złożenia oferty jest mniejsza niż pięciu, Agencja zaprasza do drugiego etapu wszystkich Oferentów spełniających warunki postępowania.

Tandem zakupowy prowadzić będzie negocjacje cenowe w zakresie wysokości wynagrodzenia za wykonanie usługi przeglądu 1 szt. agregatu prądotwórczego, w drodze bezpośrednich rozmów lub w formie pisemnej oraz dokona wyboru najkorzystniejszej oferty.

III. Informacje niejawne

Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.

W ramach prowadzonego postępowania, Oferentom zainteresowanym udziałem w postępowaniu zostaną przekazane informacje niejawne dotyczące ilości oraz miejsca dostawy towaru po uzyskaniu przez RARS potwierdzenia spełnienia przez Oferenta wymogów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. Dlatego też, wymagane jest, aby osoby reprezentujące Oferenta biorącego udział w postępowaniu, uczestniczące w czynnościach zmierzających do zawarcia umowy, w jej zawarciu oraz w wykonaniu, w zakresie związanym z dostępem do informacji niejawnych, spełniały wymogi nałożone ustawą o ochronie informacji niejawnych, tj. posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” wydane przez osobę uprawnioną (kierownika jednostki organizacyjnej, ABW lub SKW) i były przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z zapisami ww. ustawy.

Jeżeli Przedsiębiorca nie posiada pionu ochrony oraz Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych może wystąpić z wnioskiem do Prezesa RARS o przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Pełnomocnika Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych ds. Ochrony Informacji Niejawnych. Wzór ww. wniosku dostępny jest na stronie internetowej Agencji: www.bip.rars.gov.pl, w zakładce informacje niejawne. W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”, proszę o kontakt z Pełnomocnikiem Prezesa ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Agencji, tel. 22 36 09 107, adres email szkolenia.oin@rars.gov.pl .

IV. Zgłoszenie udziału w rozeznaniu rynku, poprzedzającym postępowanie przetargowe

  1. Zainteresowani Przedsiębiorcy, powinni w terminie do 05.07.2024 r. wRządowa Agencja Rezerw Strategicznych
    00-193 Warszawa
    ul. Stawki 2b
    lub przesłać na adres email: kancelaria@rars.gov.plwypełniony formularz (zgłoszenie) wg załączonego wzoru (załącznik nr 1) wraz z kopią aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych (w przypadku udzielenia odpowiedzi TAK w pkt 6 zgłoszenia).
  2. Przesłanie zgłoszenia do udziału w postępowaniu nie jest uwarunkowane koniecznością posiadania na dany moment aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych.
  3. W przypadku o którym mowa w pkt 2, w formularzu zgłoszenia należy w pkt 8 wskazać osoby umocowane do reprezentowania Oferenta, dla których zostanie złożony wniosek o przeprowadzenie stosownego szkolenia w sprawie dostępu do informacji niejawnych.
  4. Zgłoszenie udziału w postępowaniu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacji zawartych w zgłoszeniu Oferenta Agencja nie będzie traktować jako oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  5. Załącznik w wersji elektronicznej można pobrać ze strony internetowej bip.rars.gov.pl w Aktualności / Ogłoszenia dotyczące rezerw technicznych - w treści niniejszego ogłoszenia.
  6. Dodatkowe informacje o postępowaniu przetargowym można uzyskać pod numerami:
    22 36 09 143 lub 22 36 09 279
    lub pisząc maila na sek_brt@rars.gov.pl oraz monika.pajer@rars.gov.pl, pisząc w tytule „Zakup usługi przeglądów agregatów prądotwórczych typ HIW-30 i typ HIW-35 T5 produkcji firmy HIMOINSA S.L. ”.

V. Inne postanowienia

  1. Szczegółowe zasady współpracy pomiędzy stronami określa projekt umowy, który zostanie Przedsiębiorcy przesłany wraz z zaproszeniem do składania ofert po uzyskaniu przez RARS potwierdzenia spełnienia wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  2. Warunkiem zawarcia umowy będzie wniesienie przez Przedsiębiorcę zabezpieczenia w zakresie należytego wykonania umowy w formie określonej w warunkach przetargu.

Załączniki

Zał. 1 - Załącznik nr 1 - Zgłoszenie udziału w rozeznaniu rynku, poprzedzającym postępowanie przetargowe (rozmiar 41.82 kB)

Zał. 2_-Załącznik nr 2-_Kaluzula_informacyjna_RODO.pdf (rozmiar 101.87 kB)

Informacja o dokumencie Drukuj Na górę
Zamknij Wytworzył: Agnieszka Gutowska (27.06.2024)
Pierwsza publikacja: Weronika Prasał (27.06.2024)
Ostatnia publikacja: Weronika Prasał (27.06.2024)
Podmiot udostępniający informację: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych