[Archiwum] Ogłoszenie na zakup usługi przeglądów mobilnych rozdrabniaczy wolnoobrotowych
09 Oct 2024, 08:29
Archiwum!
Ten dokument został przeniesiony do archiwum w dniu 14 października 2024 23:56, jego treść może być już nieaktualna
Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych zwana dalej „Agencją” prowadzi rozeznanie rynku (poprzedzające wysłanie zaproszeń do składania ofert) na zakup usługi przeglądu mobilnych rozdrabniaczy wolnoobrotowych.
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeglądu mobilnych rozdrabniaczy wolnoobrotowych w miejscu ich przechowywania, w magazynach zlokalizowanych na terenach województwa: śląskiego i łódzkiego, w celu zapewnienia ich sprawnego działania i bezpieczeństwa użytkowania.
Przedsiębiorca wyłoniony w postępowaniu, z którym zostanie zawarta umowa będzie świadczyć usługę przeglądu wg specyfikacji zawartej w „Zgłoszeniu udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe”, będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Termin wykonania usługi do 29.11.2024 r.
W ramach przedmiotowej usługi wybrany Przedsiębiorca będzie zobowiązany do:
- wykonania czynności, których zakres oraz termin realizacji określa załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
- zapewnienia aby wszystkie wymieniane części i materiały eksploatacyjne pochodziły z bieżącej produkcji zrealizowanej do 12 miesięcy przed dniem wymiany,
- odebrania i zagospodarowania odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ww. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2023 poz. 1587 z późn. Zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi.
- udzielenia gwarancji jakości na wykonaną usługę, dostarczone części zamienne oraz materiały eksploatacyjne na okres 12 miesięcy. W przypadku, gdy gwarancja producenta części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dostarczonych w ramach świadczonych usług serwisowych jest dłuższa, wiążąca dla stron jest gwarancja producenta,
- przekazania Agencji przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu umowy kopii swojej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł, rozszerzoną o odpowiedzialność towarzystwa ubezpieczeniowego za szkody powstałe w mieniu ruchomym, powierzonym do naprawy, konserwacji, serwisowania lub innych usług o podobnym charakterze oraz powstałe po wydaniu powierzonego mienia, jeżeli są następstwem wadliwie wykonanej usługi.
II. Zasady prowadzenia postępowania zakupowego
Wybór Przedsiębiorcy, z którym zostanie podpisana umowa, nastąpi w drodze zamkniętego dwustopniowego postępowania.
I etap postępowania zakupowego
Agencja wysyła zaproszenia do złożenia oferty wraz z warunkami postępowania oraz projektem umowy do wszystkich Przedsiębiorców, którzy wyrazili chęć współpracy i przesłali zgłoszenie udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem iż nie zaprasza się Przedsiębiorców, którzy:
- realizując zamówienie w zakresie rezerw wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania lub wobec których Agencja prowadzi postępowanie sądowe lub egzekucyjne w związku z nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy mającej za przedmiot rezerwy;
- według posiadanych przez Agencję informacji nie dają rękojmi należytego wykonania umowy ze względu na ich sytuację finansową lub inne okoliczności, w szczególności nie dają rękojmi należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania.
Warunkiem przystąpienia do postępowania będzie wpłata na konto Agencji wadium w wysokości określonej w warunkach postępowania oraz złożenie oferty w terminie i formie określonej w warunkach postępowania. Powołany w Agencji Tandem Zakupowy dokona oceny, czy złożone oferty spełniają wymagania formalne określone w warunkach i nie podlegają odrzuceniu.
II etap postępowania zakupowego
Do drugiego etapu postępowania dopuszcza się Oferentów, którzy spełnili wymagania formalne określone w zaproszeniu do złożenia oferty oraz przedstawili najkorzystniejsze ekonomicznie warunki oferty. Jeżeli liczba Oferentów, którzy spełniają wymagania określone w zaproszeniu do złożenia oferty jest mniejsza niż pięciu, Agencja zaprasza do drugiego etapu wszystkich Oferentów spełniających warunki postępowania.
Tandem zakupowy prowadzić będzie negocjacje cenowe w zakresie wysokości wynagrodzenia za wykonanie usługi przeglądu 1 szt. rozdrabniacza, w drodze bezpośrednich rozmów lub w formie pisemnej oraz dokona wyboru najkorzystniejszej oferty.
III. Informacje niejawne
Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
W ramach prowadzonego postępowania, Oferentom zainteresowanym udziałem w postępowaniu zostaną przekazane informacje niejawne dotyczące ilości oraz miejsca świadczenia usługi po uzyskaniu przez RARS potwierdzenia spełnienia przez Oferenta wymogów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. Dlatego też, wymagane jest, aby osoby reprezentujące Oferenta biorącego udział w postępowaniu, uczestniczące w czynnościach zmierzających do zawarcia umowy, w jej zawarciu oraz w wykonaniu, w zakresie związanym z dostępem do informacji niejawnych, spełniały wymogi nałożone ustawą o ochronie informacji niejawnych, tj. posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” wydane przez osobę uprawnioną (kierownika jednostki organizacyjnej, ABW lub SKW) i były przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z zapisami ww. ustawy.
Jeżeli Przedsiębiorca nie posiada pionu ochrony oraz Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych może wystąpić z wnioskiem do Prezesa RARS o przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Pełnomocnika Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych ds. Ochrony Informacji Niejawnych. Wzór ww. wniosku dostępny jest na stronie internetowej Agencji: www.bip.rars.gov.pl, w zakładce Informacje niejawne. W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”, proszę o kontakt z Pełnomocnikiem Prezesa ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Agencji, tel. 22 36 09 107, adres email szkolenia.oin@rars.gov.pl.
IV. Zgłoszenie udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe
- Zainteresowani Przedsiębiorcy, powinni w terminie do 14.10.2024 r. złożyć w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, ul. Stawki 2B, 00-193 Warszawa lub przesłać na adres email kancelaria@rars.gov.pl oraz dw. weronika.koczyk@rars.gov.pl wypełniony formularz (zgłoszenie) wg załączonego wzoru (załącznik nr 1) wraz z kopią aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych (w przypadku udzielenia odpowiedzi TAK w pkt 6 zgłoszenia).
- Przesłanie zgłoszenia do udziału w postępowaniu nie jest uwarunkowane koniecznością posiadania na dany moment aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych.
- W przypadku o którym mowa w pkt 2, w formularzu zgłoszenia należy w pkt 8 wskazać osoby umocowane do reprezentowania Oferenta, dla których zostanie złożony wniosek o przeprowadzenie stosownego szkolenia w sprawie dostępu do informacji niejawnych.
- Zgłoszenie udziału w postępowaniu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacji zawartych w zgłoszeniu Oferenta Agencja nie będzie traktować jako oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Załącznik w wersji elektronicznej można pobrać ze strony internetowej bip.rars.gov.pl w Aktualności / Ogłoszenia dotyczące rezerw technicznych - w treści niniejszego ogłoszenia.
- Dodatkowe informacje o postępowaniu zakupowym można uzyskać pod numerami: tel. 22 36 09 212 lub 22 36 09 392 lub pisząc maila na sek_brt@rars.gov.pl oraz weronika.koczyk@rars.gov.pl, pisząc w tytule „Zakup usługi przeglądów mobilnych rozdrabniaczy wolnoobrotowych ”.
V. Inne postanowienia
- Szczegółowe zasady współpracy pomiędzy stronami określa projekt umowy, który zostanie Przedsiębiorcy przesłany wraz z zaproszeniem do składania ofert po uzyskaniu przez RARS potwierdzenia spełnienia wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych.
- Warunkiem zawarcia umowy będzie wniesienie przez Przedsiębiorcę zabezpieczenia w zakresie należytego wykonania umowy w formie określonej w warunkach postępowania.
Załączniki w formacie Word
Załącznik nr 1 – Zgłoszenie udziału w rozeznaniu rynku, poprzedzającym postępowanie zakupowe 126.5 kB
Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna RODO 18.25 kB
Informacja o dokumencie
Drukuj
Na górę
Zamknij
Wytworzył: Agnieszka Gutowska (08.10.2024)
Pierwsza publikacja: Olga Czarkowska (08.10.2024)
Ostatnia publikacja: Olga Czarkowska (09.10.2024)
Podmiot udostępniający informację: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych