18 Nov 2024, 14:42
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyrobów medycznych (zwanych dalej „wyrobami”), wymienionych w Zadaniach nr 1 - 5 wraz z usługą ich przechowywania w magazynie Oferenta zlokalizowanym na terenie Polski, w tym dokonywania wymiany przez okres 3 lat od dnia odbioru wyrobów przez Agencję, za wynagrodzeniem ustalonym pomiędzy Stronami w wyniku negocjacji.
Zadanie nr 1 - Drobny sprzęt medyczny j.u. i opatrunki
Lp. |
Kategoria / nazwa wyrobu |
J.m. |
1. |
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych F 14 j.u. |
Szt. |
2. |
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych F 16 j.u. |
Szt. |
3. |
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych F 18 j.u. |
Szt. |
4. |
Cewnik typ Foley CH16 |
Szt. |
5. |
Cewnik typ Foley, CH18 |
Szt. |
6. |
Cewnik typ Foley, CH20 |
Szt. |
7. |
Cewnik typ Foley, CH22 |
Szt. |
8. |
Cewnik do podawania tlenu przez nos |
Szt. |
9. |
Igła sterylna j.u. 1,2 x 40 |
Szt. |
10. |
Kaniula do wlewów dożylnych G14 j.u. |
Szt. |
11. |
Kaniula do wlewów dożylnych G16 j.u. |
Szt. |
12. |
Kaniula do wlewów dożylnych G17 j.u. |
Szt. |
13. |
Strzykawka typu janette 100 ml j.u. z łącznikiem do zgłębnikowania |
Szt. |
14. |
Strzykawka typu janette 150 ml do przepłukiwania jam ciała |
Szt. |
15. |
Dren tlenowy |
Szt. |
16. |
Maska tlenowa z drenem |
Szt. |
17. |
Rurka intubacyjna (różne rozmiary) |
Szt. |
18. |
Rurka krtaniowa (różne rozmiary, m. in. nr 3, nr 4, nr 5) |
Szt. |
19. |
Rurka nosowo-gardłowa (różne rozmiary) |
Szt. |
20. |
Prowadnica do rurki intubacyjnej (różne rozmiary) |
Szt. |
21. |
Stabilizator do rurki intubacyjnej |
Szt. |
22. |
Strzykawka do rurki intubacyjnej |
Szt. |
23. |
Strzykawka do rurki krtaniowej |
Szt. |
24. |
Zgłębnik żołądkowy j.u. CH 16 x 800 mm |
Szt. |
25. |
Zgłębnik żołądkowy j.u. CH 18 x 800 mm |
Szt. |
26. |
Zgłębnik żołądkowy j.u. CH 22 x 800 mm |
Szt. |
27. |
Zgłębnik żołądkowy j.u. CH 28 x 800 mm |
Szt. |
28. |
Worek na mocz |
Szt. |
29. |
Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych. j.u. |
Szt. |
30. |
Zestaw do ciśnieniowego przetaczania płynów infuzyjnych |
komplet |
31. |
Maska twarzowa do sztucznego oddychania dla dorosłych |
Szt. |
32. |
Igła do odbarczania odmy, jednorazowa, 14 GA 3,25IN (2,1 mm x 83 mm) |
Szt. |
33. |
Koc izotermiczny |
Szt. |
34. |
Koc ratowniczy jednorazowy trójwarstwowy |
Szt. |
35. |
Zestaw do konikopunkcji ratowniczej |
Szt. |
36. |
Chusta trójkątna |
Szt. |
37. |
Gaza wyjałowiona pow. 1/4 m2 |
Szt. |
38. |
Lignina w arkuszach / rolkach |
Szt. |
39. |
Opaska elastyczna o niskiej rozciągliwości, |
Szt. |
40. |
Przylepiec do zamykania ran |
Szt. |
41. |
Wata bawełniana / bawełniano-wiskozowa 500g |
Szt. |
42. |
Opatrunek hydrożelowy 10 cm x 20 cm (± 5 cm) |
Szt. |
43. |
Hydrożel na oparzenia w butelce 120–150 ml |
Szt. |
44. |
Opatrunek brzuszny typu izraelskiego |
Szt. |
45. |
Opatrunek do tamowania silnych krwotoków z nosa |
Szt. |
46. |
Opatrunek hemostatyczny |
Szt. |
47. |
Opatrunek indywidualny typu W |
Szt. |
48. |
Opatrunek na rany penetracyjne klatki piersiowej |
Szt. |
49. |
Siatka opatrunkowa nr 4 op. po 1 m |
Szt. |
50. |
Siatka opatrunkowa nr 6 op. po 1 m |
Szt. |
51. |
Siatka opatrunkowa nr 8 op. po 1 m |
Szt. |
52. |
Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami |
Szt. |
Zadanie nr 2 – Elektrody jednorazowe do EKG
Lp. |
Kategoria / nazwa wyrobu |
Opis przedmiotu zamówienia |
J.m. |
1. |
Elektrody jednorazowe do EKG |
1) rodzaje badań: diagnostyka i/lub monitorowanie, 2) wyrób medyczny: niesterylny, jednorazowego użytku, 3) elektrody o podłożu piankowym, 4) złącze: zatrzaskowe, 5) żel: ciekły lub stały, 6) żel i przylepiec: hipoalergiczne, nie zawierające lateksu i pvc 7) rozmiar elektrody: - dla dzieci (25 %) - dla dorosłych (75%). |
Szt. |
2. |
Łącznik do elektrod jednorazowych |
Łącznik wielorazowego użytku, zapewniający współpracę |
Szt. |
Zadanie nr 3 – Glukometr (zestaw)
Lp. |
Kategoria / nazwa wyrobu |
Opis przedmiotu zamówienia |
J.m. |
1. |
Glukometr (zestaw) |
1) zestaw zawiera: glukometr, nakłuwacz, paski i lancety, 2) zestaw fabrycznie nowy z gwarancją min. 24 miesięcy , 3) konstrukcja i działanie zestawu powinny zabezpieczać personel medyczny przed bezpośrednim kontaktem z krwią pacjenta, 4) glukometr spełnia normę EN ISO 15197:2015, 5) metoda pomiaru: elektrochemiczna, 6) czas odczytu pomiaru: max. 5 sekund, 7) zakres pomiarowy: 20-600 mg/dl (dopuszcza się szerszy zakres), 8) zakres hematokrytu: 30%-60% (dopuszcza się szerszy zakres) 9) z funkcją pamięci pomiarów oraz wyznaczania średniej z pomiarów, 10) oprogramowanie w języku polskim, 11) paski: sprawne po pierwszym otwarciu opakowania do daty ważności umieszczonej na opakowaniu (min. 6 miesięcy), nie wymagają kodowania. |
komplet |
Zadanie nr 4 – Odzież medyczna
Lp. |
Kategoria / nazwa wyrobu |
Opis przedmiotu zamówienia |
J.m. |
1. |
Odzież dla personelu medycznego |
1) jednorazowego użytku 2) komplet: bluzka i spodnie, niesterylny 3) materiał: SMS min. 35/m2 4) zakres rozmiarów: S-5%, M-20%, L-35%, XL-30%, XXL-10% 5) bluzka: z krótkim rękawem z min. 2 kieszeniami, wycięcie pod szyją typu „V” 6) spodnie: długie, wiązane w pasie trokami |
Szt. |
2. |
Odzież dla pacjenta |
1) jednorazowego użytku 2) koszula długa, niesterylna 3) materiał: SMS min. 35/m2 4) zakres rozmiarów: S-5%, M-20%, L-35%, XL-30%, XXL-10% 5) koszula z krótkim rękawem, wiązana trokami w pasie i przy szyi, z wycięciem umożliwiającym łatwe założenie koszuli pacjentowi |
|
Zadanie nr 5 – Rękawice nitrylowe
Lp. |
Kategoria / nazwa wyrobu |
Opis przedmiotu zamówienia |
J.m. |
1. |
Rękawice nitrylowe rozmiar XL |
1) wyrób medyczny: klasa I, niesterylny, jednorazowego użytku, 2) max. AQL 1,0 3) pakowane w opakowanie jednostkowe po 100 lub 200 sztuk |
Szt. |
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o informację, ile czasu potrzebują Państwo na realizację dostawy od momentu zawarcia umowy z RARS, z uwzględnieniem ilości zaproponowanej przez Oferenta.
Wyroby będące przedmiotem niniejszego postępowania kupowane są z przeznaczeniem wprowadzenia ich do rezerw strategicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 grudnia 2020 r. o rezerwach strategicznych. Stosownie do treści art. 3 ww. ustawy rezerwy strategiczne tworzone i utrzymywane są na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa i obronności państwa, bezpieczeństwa, porządku i zdrowia publicznego oraz wystąpienia klęski żywiołowej lub sytuacji kryzysowej, w celu wsparcia wykonywania zadań w zakresie bezpieczeństwa i obronności państwa, odtworzenia infrastruktury krytycznej, złagodzenia zakłóceń w ciągłości dostaw służących funkcjonowaniu gospodarki i zaspokojeniu podstawowych potrzeb obywateli, ratowania ich życia i zdrowia, realizacji interesów narodowych Rzeczypospolitej Polskiej w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego, wypełniania jej zobowiązań międzynarodowych, a także udzielania pomocy i wsparcia podmiotom prawa międzynarodowego publicznego. Dlatego też wyroby te muszą być utrzymywane w stałej gotowości do użycia, co może zostać zapewnione poprzez dokonywanie ich bieżącej wymiany realizowanej przez podmioty działające na rynku medycznym.
Informacje obejmujące asortyment, ilość wyrobów oraz miejsce ich dostawy (przechowywania), stanowią informacje niejawne o klauzuli „zastrzeżone” w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i mogą być udostępniane wyłącznie osobom posiadającym odpowiednie uprawnienia zgodnie z przepisami ww. ustawy.
Oferent zobowiązany będzie w szczególności do:
Pożądanym przez Agencję jest zapewnienie minimalnej wyżej opisanej ochrony magazynu w połączeniu z:
W ramach prowadzonego postępowania zgodnie z aktualnie obowiązującą ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, Oferentom zainteresowanym udziałem w postępowaniu zostaną przekazane informacje niejawne, dotyczące asortymentu i ilości oraz miejsca przechowywania rezerwy, jak również inne informacje niezbędne do realizacji zamówienia po uzyskaniu przez Agencję potwierdzenia spełnienia przez Oferentów wymogów aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych w aktualnie obowiązującym brzmieniu. Dlatego też, wymagane jest aby osoby reprezentujące Oferenta biorące udział w postępowaniu, uczestniczące w czynnościach zmierzających do zawarcia umowy, w jej zawarciu oraz w wykonaniu, w zakresie związanym z dostępem do informacji niejawnych, spełniały wymogi nałożone ustawą o ochronie informacji niejawnych, tj. posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” wydane przez osobę uprawnioną i były przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych, nie rzadziej niż raz na 5 lat, zgodnie z zapisami ww. ustawy, z tym jednak, iż kierownik Oferenta (kierownik przedsiębiorcy w rozumieniu art. 2 pkt 14 ww. ustawy) powinien posiadać co najmniej aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Z informacjami dotyczącymi ochrony informacji niejawnych można zapoznać się na stronie internetowej Agencji: www.rars.gov.pl, w zakładce - Informacje niejawne.
Lp. |
Opis kryterium |
Znaczenie Waga (%) |
Opis metody przyznawania punktów |
1. |
Cena oferty |
100 |
|
Najniższa cena oferty ----------------------------------- x 100 Cena badanej oferty |
Maksymalna liczba punktów: 100.
Przez cenę oferty należy rozumieć: wartość zakupu wyrobów + wynagrodzenie za świadczenie usługi przechowywania wyrobów wraz z wymianą w magazynie Oferenta zlokalizowanym na terenie Polski przez okres 3 lat od daty odbioru wyrobów przez Agencję, w przeliczeniu na 1 szt. wyrobu.
Dodatkowych informacji o postępowaniu można uzyskać pod numerem telefonu: 22 36 09 380.
Załącznik nr 1a - Formularz zgłoszenia udziału w postępowaniu 198.5 kB
Załącznik nr 1b - Formularz zgłoszenia udziału w postępowaniu 197 kB
Załącznik nr 1c - Formularz zgłoszenia udziału w postępowaniu 198 kB
Załącznik nr 2 - Klauzula informacyjna RODO 21.54 kB