07 Feb 2025, 13:36
Ogłoszenie o prowadzonym rozeznaniu rynku, poprzedzającym planowane postępowanie na zakup wyrobów medycznych wraz z usługą ich przechowywania w magazynie Oferenta zlokalizowanym na terenie Polski, w tym dokonywania wymiany przez okres 3 lat od dnia odbioru wyrobów przez Agencję.
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyrobów medycznych (zwanych dalej „wyrobami”), wymienionych w Zadaniach nr 1 - 4 wraz z usługą ich przechowywania w magazynie Oferenta zlokalizowanym na terenie Polski, w tym dokonywania wymiany przez okres 3 lat od dnia odbioru wyrobów przez Agencję, za wynagrodzeniem ustalonym pomiędzy Stronami w wyniku negocjacji.
Planowany termin dostaw wyrobów:
Lp. |
Kategoria / nazwa wyrobu |
J.m. |
---|---|---|
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych F 14 j.u. |
Szt. |
|
2. |
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych F 16 j.u. |
Szt. |
3. |
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych F 18 j.u. |
Szt. |
4. |
Cewnik typ Foley CH16 |
Szt. |
5. |
Cewnik typ Foley, CH18 |
Szt. |
6. |
Cewnik typ Foley, CH20 |
Szt. |
7. |
Cewnik typ Foley, CH22 |
Szt. |
8. |
Cewnik do podawania tlenu przez nos |
Szt. |
9. |
Igła sterylna j.u. 1,2 x 40 |
Szt. |
10. |
Kaniula do wlewów dożylnych G14 j.u. |
Szt. |
11. |
Kaniula do wlewów dożylnych G16 j.u. |
Szt. |
12. |
Kaniula do wlewów dożylnych G17 j.u. |
Szt. |
13. |
Strzykawka typu janette 100 ml j.u. z łącznikiem do zgłębnikowania |
Szt. |
14. |
Strzykawka typu janette 150 ml do przepłukiwania jam ciała |
Szt. |
15. |
Dren tlenowy |
Szt. |
16. |
Maska tlenowa z drenem |
Szt. |
17. |
Rurka intubacyjna (różne rozmiary) |
Szt. |
18. |
Rurka krtaniowa (różne rozmiary, m. in. nr 3, nr 4, nr 5) |
Szt. |
19. |
Rurka nosowo-gardłowa (różne rozmiary) |
Szt. |
20. |
Prowadnica do rurki intubacyjnej (różne rozmiary) |
Szt. |
21. |
Stabilizator do rurki intubacyjnej |
Szt. |
22. |
Strzykawka do rurki intubacyjnej |
Szt. |
23. |
Strzykawka do rurki krtaniowej |
Szt. |
24. |
Zgłębnik żołądkowy j.u. CH 16 x 800 mm |
Szt. |
25. |
Zgłębnik żołądkowy j.u. CH 18 x 800 mm |
Szt. |
26. |
Zgłębnik żołądkowy j.u. CH 22 x 800 mm |
Szt. |
27. |
Zgłębnik żołądkowy j.u. CH 28 x 800 mm |
Szt. |
28. |
Worek na mocz |
Szt. |
29. |
Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych. j.u. |
Szt. |
30. |
Zestaw do ciśnieniowego przetaczania płynów infuzyjnych |
komplet |
31. |
Maska twarzowa do sztucznego oddychania dla dorosłych z zastawką kierunkową i miękkim kołnierzem, wyposażona w wentyl umożliwiający podłączenie drenu z tlenem |
Szt. |
32. |
Igła do odbarczania odmy, jednorazowa, 14 GA 3,25IN (2,1 mm x 83 mm) |
Szt. |
33. |
Koc izotermiczny |
Szt. |
34. |
Koc ratowniczy jednorazowy trójwarstwowy |
Szt. |
35. |
Zestaw do konikopunkcji ratowniczej |
Szt. |
36. |
Chusta trójkątna |
Szt. |
37. |
Gaza wyjałowiona pow. 1/4 m2 |
Szt. |
38. |
Lignina w arkuszach / rolkach |
Szt. |
39. |
Opaska elastyczna o niskiej rozciągliwości, |
Szt. |
40. |
Przylepiec do zamykania ran |
Szt. |
41. |
Wata bawełniana / bawełniano-wiskozowa 500g |
Szt. |
42. |
Opatrunek hydrożelowy 10 cm x 20 cm (± 5 cm) |
Szt. |
43. |
Hydrożel na oparzenia w butelce 120–150 ml |
Szt. |
44. |
Opatrunek brzuszny typu izraelskiego |
Szt. |
45. |
Opatrunek do tamowania silnych krwotoków z nosa |
Szt. |
46. |
Opatrunek hemostatyczny |
Szt. |
47. |
Opatrunek indywidualny typu W |
Szt. |
48. |
Opatrunek na rany penetracyjne klatki piersiowej |
Szt. |
49. |
Siatka opatrunkowa nr 4 op. po 1 m |
Szt. |
50. |
Siatka opatrunkowa nr 6 op. po 1 m |
Szt. |
51. |
Siatka opatrunkowa nr 8 op. po 1 m |
Szt. |
52. |
Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami |
Szt. |
Lp. |
Kategoria / nazwa wyrobu |
Opis przedmiotu zamówienia |
J.m. |
---|---|---|---|
Elektrody jednorazowe do EKG |
1) rodzaje badań: diagnostyka i/lub monitorowanie, 2) wyrób medyczny: niesterylny, jednorazowego użytku, 3) elektrody o podłożu piankowym, 4) złącze: zatrzaskowe, 5) żel: ciekły lub stały, 6) żel i przylepiec: hipoalergiczne, nie zawierające lateksu i pvc 7) rozmiar elektrody: - dla dzieci (25 %) - dla dorosłych (75%). |
Szt. |
Lp. |
Kategoria / nazwa wyrobu |
Opis przedmiotu zamówienia |
J.m. |
---|---|---|---|
Odzież dla personelu medycznego |
1) jednorazowego użytku 2) komplet: bluzka i spodnie, niesterylny 3) materiał: SMS min. 35/m2 4) zakres rozmiarów: S-5%, M-20%, L-35%, XL-30%, XXL-10% 5) bluzka: z krótkim rękawem z min. 2 kieszeniami, wycięcie pod szyją typu „V” 6) spodnie: długie, wiązane w pasie trokami |
kpl. |
|
2. |
Odzież dla pacjenta |
1) jednorazowego użytku 2) koszula długa, niesterylna 3) materiał: SMS min. 35/m2 4) zakres rozmiarów: S-5%, M-20%, L-35%, XL-30%, XXL-10% 5) koszula z krótkim rękawem, wiązana trokami w pasie i przy szyi, z wycięciem umożliwiającym łatwe założenie koszuli pacjentowi |
szt. |
3. |
Fartuchy niejałowe j.u. |
1) klasa I, niesterylna, jednorazowego użytku 2) włóknina SMS co najmniej 35/m2 3) rozmiary: S-5%, M-25%, L-40%, XL-30%; 4) rękawy fartucha muszą być zakończone mankietem; fartuch misi być z przodu wiązany/zapinany. |
szt. |
4. |
Fartuchy jałowe j.u. |
1) klasa Is, sterylna, jednorazowego użytku 2) włóknina SMS co najmniej 35/m2 3) rozmiary: S-5%, M-25%, L-40%, XL-30%; 4) rękawy fartucha muszą być zakończone mankietem; fartuch misi być z tyłu wiązany/zapinany. |
szt. |
5. |
Ochraniacze na buty niejałowe |
1) klasa I, niesterylna, jednorazowego użytku; 2) ochraniacze krótkie, rozmiar uniwersalny; 3) wykończone gumką, umożliwiającą dopasowanie do obuwia 4) przeznaczenie: na oddziale intensywnej terapii lub dla pacjentów o obniżonej odporności. |
szt. |
6. |
Czepki ochronne |
1) klasa I, niesterylna, jednorazowego użytku; 2) rozmiar uniwersalny; 3) wykończone gumką, 4) przeznaczenie: na oddziale intensywnej terapii lub dla pacjentów o obniżonej odporności. |
szt. |
Lp. |
Kategoria / nazwa wyrobu |
Opis przedmiotu zamówienia |
J.m. |
---|---|---|---|
Rękawice nitrylowe rozmiar XL |
1) wyrób medyczny: klasa I, niesterylny, jednorazowego użytku, 2) max. AQL 1,0 3) zgodne z normą EN 455, 4) pakowane w opakowanie jednostkowe po 100 lub 200 sztuk |
Szt. |
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o informację, ile czasu potrzebują Państwo na realizację dostawy od momentu zawarcia umowy z RARS, z uwzględnieniem ilości zaproponowanej
przez Oferenta.
Wyroby medyczne wymienione w Tabelach nr 1 – 4 muszą:
Wyroby będące przedmiotem niniejszego postępowania kupowane są z przeznaczeniem wprowadzenia ich do rezerw strategicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 grudnia 2020 r. o rezerwach strategicznych. Stosownie do treści art. 3 ww. ustawy rezerwy strategiczne tworzone i utrzymywane są na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa i obronności państwa, bezpieczeństwa, porządku i zdrowia publicznego oraz wystąpienia klęski żywiołowej lub sytuacji kryzysowej, w celu wsparcia wykonywania zadań w zakresie bezpieczeństwa i obronności państwa, odtworzenia infrastruktury krytycznej, złagodzenia zakłóceń w ciągłości dostaw służących funkcjonowaniu gospodarki i zaspokojeniu podstawowych potrzeb obywateli, ratowania ich życia i zdrowia, realizacji interesów narodowych Rzeczypospolitej Polskiej w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego, wypełniania jej zobowiązań międzynarodowych, a także udzielania pomocy i wsparcia podmiotom prawa międzynarodowego publicznego. Dlatego też wyroby te muszą być utrzymywane w stałej gotowości do użycia, co może zostać zapewnione poprzez dokonywanie ich bieżącej wymiany realizowanej przez podmioty działające na rynku medycznym.
Informacje obejmujące asortyment, ilość wyrobów oraz miejsce ich dostawy (przechowywania), stanowią informacje niejawne o klauzuli „zastrzeżone” w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i mogą być udostępniane wyłącznie osobom posiadającym odpowiednie uprawnienia zgodnie z przepisami ww. ustawy.
Oferent zobowiązany będzie w szczególności do:
Wymiana będzie polegała na zastąpieniu wyrobów, w miejscu ich przechowywania, takimi samymi wyrobami, w takiej samej ilości, posiadającymi dłuższy termin ważności, tak aby w każdym czasie trwania umowy do upływu terminu ważności pozostawało nie mniej niż 50% okresu ważności określonego przez ich producentów. Wymiana wyrobów może być dokonywana sukcesywnie i bez ograniczeń w ilościach określonych przez Oferenta w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu ww. zasad.
Pożądanym przez Agencję jest zapewnienie minimalnej wyżej opisanej ochrony magazynu w połączeniu z:
lub/i
lub/i
W ramach prowadzonego postępowania zgodnie z aktualnie obowiązującą ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, Oferentom zainteresowanym udziałem w postępowaniu zostaną przekazane informacje niejawne, dotyczące asortymentu i ilości oraz miejsca przechowywania rezerwy, jak również inne informacje niezbędne do realizacji zamówienia po uzyskaniu przez Agencję potwierdzenia spełnienia przez Oferentów wymogów aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych w aktualnie obowiązującym brzmieniu. Dlatego też, wymagane jest aby osoby reprezentujące Oferenta biorące udział w postępowaniu, uczestniczące w czynnościach zmierzających do zawarcia umowy, w jej zawarciu oraz w wykonaniu, w zakresie związanym z dostępem do informacji niejawnych, spełniały wymogi nałożone ustawą o ochronie informacji niejawnych, tj. posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” wydane przez osobę uprawnioną i były przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych, nie rzadziej niż raz na 5 lat, zgodnie z zapisami ww. ustawy, z tym jednak, iż kierownik Oferenta (kierownik przedsiębiorcy w rozumieniu art. 2 pkt 14 ww. ustawy) powinien posiadać co najmniej aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Z informacjami dotyczącymi ochrony informacji niejawnych można zapoznać się na stronie internetowej Agencji: www.rars.gov.pl, w zakładce - Informacje niejawne.
Lp. |
Opis kryterium |
Znaczenie Waga (%) |
Opis metody przyznawania punktów |
1. |
Cena oferty |
100 |
|
Najniższa cena oferty ----------------------------------- x 100 Cena badanej oferty |
Maksymalna liczba punktów 100
Przez cenę oferty należy rozumieć: wartość zakupu wyrobów + wynagrodzenie za świadczenie usługi przechowywania wyrobów wraz z wymianą w magazynie Oferenta zlokalizowanym na terenie Polski przez okres 3 lat od daty odbioru wyrobów przez Agencję, w przeliczeniu na 1 szt. wyrobu.
w terminie do 25.02.2025 r. w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, ul. Stawki 2b, 00-193 Warszawa lub przesłać drogą elektroniczną na adres: sek_brm@rars.gov.pl oraz iwona.skibniewska@rars.gov.pl.
Załącznik nr 1a 197 kB
Załącznik nr 1b - Formularz zgłoszenia udziału w postępowaniu 197 kB
Załącznik nr 2 - Klauzula informacyjna RODO 21.46 kB