[Archiwum] Oferta pracy nr ARM 59/Z/OT/12/17

14 Dec 2017, 11:40

Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy

Agencja Rezerw Materiałowych
ul. Grzybowska 45
00-844 Warszawa
tel.: 22 360 92 39

poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: Starszy Specjalista w Dziale Księgowości w Oddziale Terenowym ARM nr 3 z siedzibą w Olsztynie

miejsce wykonywania pracy:

Oddział Terenowy ARM nr 3 z siedzibą w Olsztynie
ul. Piłsudskiego 32
10-578 Olsztyn

Liczba osób: 1, wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy

Główne obowiązki:

  1. Prowadzenie spraw kancelaryjno-biurowych.
  2. Obsługa admnistracyjno-zaopatrzeniowa Oddziału.
  3. Prowadzenie spraw kadrowych Oddziału.
  4. Wprowadzanie dokumentów księgowych do ewidencji księgowej.
  5. Prowadzenie obsługi kasowo-bankowej Oddziału.
  6. Nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP (badania okresowe pracowników, szkolenia BHP).
  7. Prowadzenie archiwum Oddziału.
  8. Prowadzenie ewidencji przebiegu i kosztów eksploatacji pojazdów.
  9. Prowadzenie zagadnień z zakresu zamówień publicznych.
  10. Prowadzenie zagadnień z zakresu danych osobowych.

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. Co najmniej dwa lata udokumentowanego stażu pracy.
  3. Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych.
  4. Znajomość obsługi sekretariatu.
  5. Znajomość ogólnych zasad rachunkowości.
  6. Znajomość ustawy o rezerwach strategicznych.
  7. Posiadanie Prawa jazdy kat. B.
  8. Dobra znajomość obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).
  9. Znajomość obsługi urządzeń biurowych.
  10. Umiejętność pracy w zespole, rzetelność, sumienność, dyspozycyjność, punktualność.
  11. Korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie (w tym przestępstwa skarbowe).
  12. Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wraz z zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych lub zgoda na poddanie się poszerzonej procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dopuszczenia do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.

Wymagania pożądane:

  1. Wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia lub prawo.
  2. Co najmniej 3-letni staż pracy.
  3. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej z wdrożonym systemem zarządzania jakością.
  4. Doświadczenie w zakresie zamówień publicznych.
  5. Znajomość metody analizy ryzyka.
  6. Znajomość zasad sporządzania umów cywilno-prawnych.
  7. Znajomość Polityki środowiskowej.
  8. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  9. Kursy i szkolenia z zakresu rachunkowości, systemu zarządzania jakością, zamówień publicznych, analizy ryzyka.

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) i list motywacyjny.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy, w tym świadectwa pracy, a w przypadku obecnego pracodawcy zaświadczenie o zatrudnieniu i inne.
  4. Kopia Prawa jazdy kat. B.
  5. Własnoręcznie podpisane oświadczenie (rozmiar: 24 kB) kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (uwaga: na tym etapie nie wymagamy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).
  6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie (rozmiar: 23,5 kB) kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy do realizacji procesu rekrutacji Nr ARM 59/Z/OT/12/17 prowadzonego przez Agencję Rezerw Materiałowych, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)”.
  7. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wraz z zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych lub własnoręcznie podpisane oświadczenie  (rozmiar: 21,5 kB) kandydata o zgodzie na poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dopuszczenia do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.

Dokumenty należy składać w terminie do: 28 grudnia 2017 r. (decyduje data wpływu oferty do Agencji)

na adres:

Agencja Rezerw Materiałowych
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 45

lub złożyć osobiście w siedzibie Centrali ARM w godzinach 7.30–15.30 – pokój nr 1103, XI piętro,

koniecznie z dopiskiem na liście motywacyjnym i na kopercie: „Ogłoszenie nr ARM 59/Z/OT/12/17”.

Inne informacje:

Oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prezes ARM ma prawo unieważnić postępowanie rekrutacyjne na każdym jego etapie. Dokumentacja z przeprowadzonego naboru jest niszczona po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia postępowania. Prosimy o przesyłanie jedynie kserokopii dokumentów.

Informacja o dokumencie Drukuj Na górę
Zamknij Wytworzył: Dariusz Zawadka (14.12.2017)
Pierwsza publikacja: Olga Czarkowska (14.12.2017)
Ostatnia publikacja: Olga Czarkowska (14.12.2017)
Podmiot udostępniający informację: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
Język migowy Certyfikaty Logo BIP Elektroniczna Skrzynka Podawcza