[Archiwum] Likwidacja i sprzedaż rezerw technicznych
26 Nov 2013, 10:12
Archiwum!
Ten dokument został przeniesiony do archiwum w dniu 11 grudnia 2013 15:30, jego treść może być już nieaktualnaWarunki przetargu nieograniczonego pisemnego na sprzedaż towarów
I. Opis przedmiotu przetargu
- Przedmiotem przetargu jest sprzedaż towarów (rozjazdy kolejowe i skrzyżowania torów oraz szyny kolejowe) wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszych warunków.
- Wymienione w załączniku nr 1 do warunków towary nie posiadają: świadectw sprawności, deklaracji zgodności, świadectw dopuszczenia do eksploatacji i innych dokumentów związanych z odbiorem technicznym asortymentu.
II. Tryb postępowania
- Postępowanie prowadzone jest w drodze przetargu pisemnego nieograniczonego.
- Agencja zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu w całości lub w części albo zmiany jego warunków w każdym czasie bez podania przyczyny.
- Jeżeli nie wpłynie żadna oferta zgodna z niniejszymi warunkami, przetarg zostanie unieważniony.
III. Warunki udziału w przetargu
- Złożenie oferty w terminie i formie określonej w niniejszych warunkach przetargu.
- Zaoferowanie ceny jednostkowej nie niższej niż cena minimalna. Minimalne ceny jednostkowe (bez podatku VAT) zostały określone w załączniku nr 1 do warunków.
- Złożona oferta dotyczyć powinna całości oferowanego towaru znajdującego się w danym magazynie.
- Oferta, która nie będzie obejmować całości towaru znajdującego się w danym magazynie podlega odrzuceniu.
- Agencja wymaga wniesienia wadium w wysokości 5% łącznej wartości towarów bez podatku VAT wg cen minimalnych w zaokrągleniu do pełnych złotych, których dotyczy oferta.
- Oferent może złożyć ofertę na towar znajdujący się w jednym lub w kilku magazynach. Każda oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości określonej w ust. 5.
- Wadium powinno być wniesione wyłącznie w pieniądzu, na rachunek Agencji Rezerw Materiałowych, Bank Gospodarstwa Krajowego nr konta 07 1130 1017 0000 3159 1520 0003 w terminie do dnia 10 grudnia 2013 r. do godz. 15.00, z dopiskiem: WADIUM na towar znajdujący się w magazynie …....……
(wskazać nazwę magazynu). - Wniesienie wadium następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Agencji. Dla skutecznego wniesienia wadium wymagane jest jego wniesienie przed upływem terminu składania ofert.
- W przypadku składania przez Oferenta kilku ofert, wniesienie wadium może być potwierdzone jednym dowodem wpłaty, ze wskazaniem na dowodzie wpłaty nazw magazynów, których dotyczą oferty.
IV. Informacje dotyczące składania ofert
- Oferta powinna być sporządzona pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim, odpowiednio na formularzach (lub zgodnie z ich treścią) stanowiących załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g do warunków przetargu i być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta.
- Oferent zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
- aktualny wypis z właściwego rejestru podmiotów gospodarczych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert,
- pełnomocnictwo, jeżeli Oferent działa przez pełnomocnika,
- potwierdzenie wpłaty wadium.
Dokumenty powinny być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta. Wszystkie dokumenty winny być czytelne i w języku polskim. Dokumenty, o których mowa powyżej w przypadku tłumaczenia z języka obcego powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
W przypadku składania przez Oferenta więcej niż jednej oferty, dokumenty wymienione w pkt 1-3 mogą być złożone w 1 egzemplarzu.
3. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami musi być opakowana w zamkniętą kopertę opatrzoną pieczęcią Oferenta (lub nazwą i adresem Oferenta) i oznaczona:
„OFERTA NA ZAKUP TOWARÓW – MAGAZYN PKP w ………...…….1
NIE OTWIERAĆ PRZED 11 GRUDNIA 2013 R. GODZ. 12.30”
Nie oznaczenie oferty w powyższy sposób może być przyczyną jej otwarcia przed wyznaczonym terminem!
4. Ofertę należy złożyć do Agencji Rezerw Materiałowych, 00-844 Warszawa, ul. Grzybowska 45 w terminie do dnia 11 grudnia 2013 r. do godz. 12.00 (osobiście – recepcja XI piętro albo za pośrednictwem poczty lub innego operatora).
5. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną niezwłocznie zwrócone Oferentom bez ich otwierania.
6. W przypadku braku wpływu wadium w wyznaczonym terminie i w wymaganej wysokości, bądź jego wpływu po terminie, oferty nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Oferentom bez ich otwierania.
V. Termin związania z ofertą
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia określonego jako ostateczny termin składania ofert z zastrzeżeniem ust. 2. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Oferta złożona przez oferenta przestaje wiązać w momencie poinformowania wszystkich oferentów przez Agencję o zawarciu umowy z wybranym oferentem.
VI. Otwarcie i wybór oferty
- Otwarcia oraz wyboru najkorzystniejszych ofert dokona Komisja Przetargowa w dniu 11 grudnia 2013 r. o godz. 12.30.
- Organizujący przetarg wybierze najkorzystniejszą ofertę biorąc pod uwagę oferowaną łączną wartość oferty bez podatku VAT.
- W przypadku złożenia ofert z taką samą łączną wartością oferty bez podatku VAT, za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta złożona wcześniej (dzień i godzina).
- Organizujący przetarg dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w terminie do dnia 16 grudnia 2013 r. i poinformuje niezwłocznie o tym fakcie Oferenta, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
- W przypadku kiedy Oferent, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą uchyla się od zawarcia umowy w terminie wyznaczonym przez Agencję, organizujący przetarg może zaproponować zawarcie umowy Oferentowi, którego oferta uznana została za drugą w kolejności.
- Organizujący przetarg poprawi w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami przetargu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
– niezwłocznie zawiadamiając Oferenta, którego oferta została poprawiona.
7. Odrzuca się ofertę i wyklucza z przetargu Oferenta, który:
- nie spełnia wymogów określonych w warunkach przetargu,
- złożył ofertę, w której minimalna cena jednostkowa chociażby jednego towaru jest niższa niż określona w warunkach przetargu,
- nie złożył wadium w wymaganej wysokości i wskazanym terminie,
- złożył ofertę zakupu części asortymentu znajdującego się w danym magazynie.
VII. Inne postanowienia
- Zwrot wadium (bez odsetek) nastąpi przelewem na wskazany przez Oferenta rachunek bankowy niezwłocznie po podpisaniu umowy z oferentem, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. W przypadku unieważnienia przetargu, wadium zostanie zwrócone w terminie 7 dni roboczych od dnia unieważnienia przetargu.
- Wadium ulega przepadkowi na rzecz Agencji w przypadku, gdy Oferent, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, odmówi zawarcia umowy.
- Oferent zobowiązany jest dokonać zapłaty za zakupiony towar w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
- Odbiór zakupionego towaru nastąpi z magazynów wymienionych w załączniku nr 1 do warunków, własnym staraniem i na własny koszt Oferenta w terminie 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Warunkiem odbioru jest zapłata za towar.
- Niniejsze warunki zostały opublikowane na stronie internetowej Agencji pod adresem: www.arm.gov.pl zakładka „Gospodarowanie rezerwami strategicznymi/ Rezerwy Techniczne/Sprzedaż/Likwidacja rezerw technicznych”.
- Informacja o wynikach postępowania przetargowego oraz informacja o zawarciu umowy z wybranym oferentem zostanie opublikowana na stronie internetowej Agencji pod adresem: www.arm.gov.pl zakładka „Gospodarowanie rezerwami strategicznymi /Rezerwy Techniczne”.
- Dodatkowych informacji o postępowaniu przetargowym można uzyskać pod nr telefonu:
22 36 09 120, 22 36 09 150, 22 36 09 145.
VIII. Oferenci zainteresowani zakupem mogą dokonać oględzin towaru przeznaczonego do sprzedaży oraz miejsc jego przechowywania po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobami wskazanymi do kontaktu odpowiednio dla danego magazynu, tj.:
- Magazyn PKP w Herbach Starych
Kierownik Składnicy ARM w Lublińcu
tel.: 34 351 15 78, 34 351 17 61; - Magazyn PKP w Poznaniu
Kierownik Składnicy ARM w Strzałkowie
tel. 63 275 03 15 w. 12, 63 275 03 15; - Magazyn PKP w Laskowicach
Kierownik Składnicy ARM w Kamienicy Królewskiej
tel.: 58 684 70 04, 58 681 60 97; - Magazyn PKP w Skierniewicach
Kierownik Składnicy ARM w Wąwale
tel.: 44 724 97 24, 44 724 50 35; - Magazyn PKP w Siedlcach
Kierownik Składnicy ARM w Komorowie
tel.: 29 746 20 29, 29 746 20 31; - Magazyn PKP w Czaplinku
Kierownik Składnicy ARM w Resku
tel.: 91 395 17 57, 91 395 17 00; - Magazyn PKP w Krakowie
Kierownik Składnicy ARM w Zalesiu
tel.: 32 642 87 52 w. 22, 32 642 87 52.
Pliki do pobrania:
Wykaz towarów przeznaczonych do sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego
Wzór oferty przetargowej na zakup towarów –
Magazyn PKP w Herbach StarychWzór oferty przetargowej na zakup towarów –
Magazyn PKP w PoznaniuWzór oferty przetargowej na zakup towarów –
Magazyn PKP w Laskowicach PomorskichWzór oferty przetargowej na zakup towarów –
Magazyn PKP w SkierniewicachWzór oferty przetargowej na zakup towarów –
Magazyn PKP w SiedlcachWzór oferty przetargowej na zakup towarów –
Magazyn PKP w CzaplinkuWzór oferty przetargowej na zakup towarów –
Magazyn PKP w KrakowieWzór umowy sprzedaży
1 Uzupełnić o nazwę magazynów, których dotyczą złożone oferty