[Archiwum] Sprzedaż agregatu prądotwórczego stacjonarnego Wola typ 25ZPP-16H6
30 Apr 2019, 07:31
Archiwum!
Ten dokument został przeniesiony do archiwum w dniu 14 maja 2019 13:05, jego treść może być już nieaktualnaPrzetarg pisemny na sprzedaż agregatu prądotwórczego stacjonarnego:
Agregat prądotwórczy stacjonarny (zespół prądotwórczy) 25ZPP-16H6
- rok produkcji: 1972
- nr fabryczny: 1168
- producent: Wola – ZMIN w Warszawie
- silnik: wysokoprężny, rzędowy, 6-cylindrowy,
- moc znamionowa: 100 kVA
- moc prądnicy: 125 kVA
- wskazanie licznika czasu pracy: 320,3 h
- nr fabryczny silnika: 1314/1972
- waga: 4050 kg
- sprawny technicznie
- stopień zużycia proporcjonalny do zakresu eksploatacji
Cena wywoławcza: 7 259,00 zł netto, 8 928,00 zł brutto
Uwaga: Agencja nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny agregatu.
- Zainteresowanych kupnem informujemy, że ww. agregat można oglądać od 30.04.2019 r. do 14.05.2019 r. w godz. 8.00-14.00 na terenie Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Szepietowie, ul. Przemysłowa 2, woj. podlaskie.
- Osobą uprawnioną do porozumiewania się w sprawie sprzedaży są:
Józef Zaremba – Kierownik Składnicy
tel. 86 476 02 92, 604 092 835
Iwona Jankowska – Kierownik magazynu
tel. 86 476 02 92 - Sprzedaż agregatu, o którym mowa w ogłoszeniu odbędzie się w trybie przetargu pisemnego - zbierania ofert.
- Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie pisemnej oferty w terminie i formie określonej w niniejszym ogłoszeniu, z oferowaną ceną zakupu nie mniejszą niż cena wywoławcza.
- Oferta przetargowa powinna być sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
- W ofercie należy podać: nazwę firmy oferenta, adres, NIP, REGON, dane kontaktowe oraz proponowaną cenę zakupu brutto, a w przypadku osoby fizycznej imię i nazwisko, adres.
- Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na kupno zespołu prądotwórczego” w sekretariacie Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Szepietowie, ul. Przemysłowa 2, 18-210 Szepietowo w terminie do dnia 14.05.2019 r. do godz. 12.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
- W przypadku kiedy uczestnicy postępowania zaoferowali tę samą cenę, decyduje data i czas złożenia oferty tj. zostanie wybrana oferta wcześniej złożona.
- Otwarcia ofert dokona Komisja w dniu 14.05.2019 r. o godz. 12.30. Dopuszcza się obecność oferentów przy otwarciu ofert.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty sprzedający powiadomi oferenta w terminie do 7 dni od dnia otwarcia ofert.
- Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę zakupu najpóźniej w ciągu 3 dni po wystawieniu faktury, oraz odebrać agregat własnym staraniem i na własny koszt.
- Oferty złożone (przesłane) nie podlegają zwrotowi, a będą stanowiły przechowywaną przez sprzedającego dokumentację przeprowadzonej procedury.
- Postępowanie prowadzi się z zachowaniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016), tzw. RODO informując, że:
- administratorem uzyskanych danych osobowych jest Agencja Rezerw Materiałowych z siedzibą w Warszawie (00-844), ul. Grzybowska 45;
- administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@arm.gov.pl lub tel. 22 36-09-237;
- dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem przetargowym;
- dane osobowe będą przetwarzane przez okres zbierania ofert oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji;
- przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Agencji w celu udziału w przetargu;
- dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec ARM;
- osoby uczestniczące w czynnościach mających na celu złożenie oferty oraz w przypadku wyboru oferty posiadają prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania oraz żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- osoby uczestniczące w czynnościach mających na celu złożenie oferty oraz w przypadku wyboru oferty posiadają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO;
- w odniesieniu do przetwarzanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany (w tym profilowanie), stosowanie do art. 22 RODO.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny unieważnienia.
Do pobrania
Załącznik nr 1 - oferta.doc (rozmiar: 35.5 kB)