[Archiwum] Sprzedaż wózków: widłowy PS12-AZ1, platformowy WNA-1320
02 Sep 2019, 07:30
Archiwum!
Ten dokument został przeniesiony do archiwum w dniu 13 września 2019 15:30, jego treść może być już nieaktualna00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 45
ogłasza przetarg pisemny na sprzedaż wózków:
- Wózek widłowy prowadzony elektryczny PS12-AZ1
- rok produkcji: 2010
- typ: PS12-AZ1
- nr fabryczny: 10PS221780
- producent: CHINY
- silnik elektryczny – 24V
- udźwig: 1200 kg
- masa urządzenia: 1110 kg
- wys. podnoszenia: 4300 mm
- pojazd zarejestrowany w UDT
- zużycie części podzespołów proporcjonalne do okresu eksploatacji
Cena wywoławcza: 2 940,00 zł netto, 3 616,20 zł brutto
- Wózek platformowy elektryczny WNA-1320
- rok produkcji: 1983
- typ: WNA-1320
- nr fabryczny: 18662
- producent: Huta Stalowa Wola, Polska
- silnik elektryczny
- masa urządzenia: 1400 kg
- nadwozie wózka: otwarte
- ogumienie – zużyte w 100 %
- wnętrze kabiny – zużyte
- elementy robocze – zużyte, wypracowane
- pojazd niezarejestrowany w UDT
- zużycie części podzespołów proporcjonalne do okresu eksploatacji
Cena wywoławcza: 1 890,00 zł netto, 2 324,70 zł brutto
Uwaga: Agencja nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny sprzedawanych wózków.
- Zainteresowanych kupnem informujemy, że ww. wózki można oglądać od 02.09.2019 r. do 13.09.2019 r. w godz. 7.30-14.30 na terenie Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Ełku, Nowa Wieś Ełcka ul. Wilcza 2, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
- Osoba uprawniona do porozumiewania się w sprawie sprzedaży:
Hubert Kowalczyk – Referent – tel. 87 620 44 77 - Sprzedaż wózków, o których mowa w ogłoszeniu odbędzie się w trybie przetargu pisemnego – zbierania ofert.
- Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie pisemnej oferty w terminie i formie określonej w niniejszym ogłoszeniu, z oferowaną ceną zakupu nie mniejszą niż cena wywoławcza.
- Oferta przetargowa powinna być sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
- W ofercie należy podać: nazwę firmy oferenta, adres, NIP, REGON, dane kontaktowe oraz proponowaną cenę zakupu brutto, a w przypadku osoby fizycznej imię i nazwisko, adres.
- Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na kupno wózka widłowego / platformowego” w sekretariacie Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Ełku, Nowa Wieś Ełcka ul. Wilcza 2, 19-300 Ełk, w terminie do dnia 16.09.2019 r. do godz. 10.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
- W przypadku kiedy uczestnicy postępowania zaoferowali tę samą cenę, decyduje data i czas złożenia oferty tj. zostanie wybrana oferta wcześniej złożona.
- Otwarcia ofert dokona Komisja w dniu 16.09.2019 r. o godz. 10.30. Dopuszcza się obecność oferentów przy otwarciu ofert.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty sprzedający powiadomi oferenta w terminie do 7 dni od dnia otwarcia ofert.
- Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę zakupu w ciągu 7 dni od daty otrzymania informacji o wyborze jego oferty oraz odebrać przedmiot zakupu własnym staraniem i na własny koszt.
- W przypadku nie dokonania przez oferenta wpłaty w wymaganym terminie jego oferta zostaje unieważniona.
- Oferty złożone (przesłane) nie podlegają zwrotowi, a będą stanowiły przechowywaną przez sprzedającego dokumentację przeprowadzonej procedury.
- Postępowanie prowadzi się z zachowaniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016), tzw. RODO informując, że:
- administratorem uzyskanych danych osobowych jest Agencja Rezerw Materiałowych z siedzibą w Warszawie (00-844), ul. Grzybowska 45;
- administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@arm.gov.pl lub tel. 22 36-09-237;
- dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem przetargowym;
- dane osobowe będą przetwarzane przez okres zbierania ofert oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji;
- przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Agencji w celu udziału w przetargu;
- dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec ARM;
- osoby uczestniczące w czynnościach mających na celu złożenie oferty oraz w przypadku wyboru oferty posiadają prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania oraz żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- osoby uczestniczące w czynnościach mających na celu złożenie oferty oraz w przypadku wyboru oferty posiadają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO;
- w odniesieniu do przetwarzanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany (w tym profilowanie), stosowanie do art. 22 RODO.
15. Sprzedający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny unieważnienia.
Załącznik nr 1 (rozmiar 36 kB)