[Archiwum] Wycena szacunkowa wartości planowanego zamówienia na zakup agregatów prądotwórczych

10 Jul 2024, 09:58

I. Zamawiający

Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych

Stawki 2b, 00-193 Warszawa

e-mail: kancelaria@rars.gov.pl

telefon: +48 22 36 09 100

II. Osoba do kontaktu

Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie Zapytania o wycenę jest pan Tomasz Kostrzewa, e-mail: dw@rars.gov.pl, telefon: +48 22 36 09 233

III. Przedmiot Zapytania o wycenę

1. Zamawiający zwraca się z prośbą o wycenę szacunkowej wartości planowanego zamówienia na dostawę agregatów prądotwórczych, podzielonego na trzy Części zgodnie z poniższym wykazem:

  • Część 1, obejmująca dostawę agregatów prądotwórczych o mocy znamionowej 500 – 600 kVA wg PN-ISO 8528 P.R.P, w ilości 11 sztuk,
  • Część 2, obejmująca dostawę agregatów prądotwórczych o mocy znamionowej 850 – 1000 kVA wg PN-ISO 8528 P.R.P, w ilości 8 sztuk,
  • Część 3, obejmującą dostawę agregatów prądotwórczych o mocy znamionowej 1200 – 1500 kVA wg PN-ISO 8528 P.R.P, w ilości 5 sztuk.

2. Szczegółowy opis przedmiotu planowanego zamówienia, w szczególności określenie parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych agregatów prądotwórczych stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania o wycenę – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia”.

3. Termin dostawy – dot. każdej z Części zamówienia: do dnia 30 listopada 2024 roku.

4. Miejsce dostawy każdej z Części zamówienia: Zamawiający wskaże dokładne miejsce dostawy po udzieleniu zamówienia publicznego, nie później niż na 7 dni przed planowaną dostawą przedmiotu planowanego zamówienia, z zastrzeżeniem że miejsce dostawy będzie znajdować się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

5. Warunki płatności – dot. każdej z Części zamówienia:

  • płatność jednorazowa, w terminie 30 dni od dnia przedstawienia prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy,
  • Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych.

6. Warunki gwarancji – dot. każdej z Części: zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zapytania o wycenę – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia”.

7. Planowany termin udzielenia zamówienia publicznego: wrzesień 2024 roku.

IV. Wycena Wykonawców

Wycenę przedmiotu planowanego zamówienia prosimy przesłać w postaci wypełnionego formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania o wycenę – „Formularz cenowy”, w formie elektronicznej lub w postaci skanu formularza papierowego, na adres e-mail: dw@rars.gov.pl,, nie później niż do dnia 19 lipca 2024 roku.

V. Pozostałe informacje

1. W ramach planowanego zamówienia Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby Części, na które Wykonawca może złożyć ofertę – Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie Części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby Części, które mogą zostać udzielone Wykonawcy.

2. W ramach planowanego zamówienia Zamawiający nie przewiduje:

  • składania ofert wariantowych,
  • prawa opcji

3. W ramach planowanego zamówienia (zamówienie podstawowe) Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych na następujących warunkach:

  1. zamówienie uzupełaniające może objąć dodatkowe dostawy każdego z towarów i/lub ich poszczególnych komponentów, w celu ich częściowej wymiany lub zwiększenia ich ilości, z zastrzeżeniem że:
    • zmiana Wykonawcy zobowiązywałaby Zamawiającego do nabywania towarów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu towarów,
    • wartość zamówienia uzupełniającego lub całkowita wartość kolejnych zamówień uzupełniających nie przekroczy połowy całkowitej wartości zamówienia podstawowego,
  2. okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku udzielenia zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego

- dot. każdej z Części zamówienia.

4. Zamawiający wymaga – dot. każdej z Części zamówienia:

  1. każdorazowego ubezpieczenia przedmiotu dostaw od utraty, w tym kradzieży dokonanej przez pracowników Wykonawcy i/lub uszkodzenia przewożonych agregatów prądotwórczych,
  2. posiadania przez Wykonawcę polisy OC przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż ¼ wartości zamówienia udzielonego na skutek wyboru oferty Wykonawcy, lub na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 złotych – w zależności od tego, która z tych kwot jest niższa,
  3. wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości zamówienia udzielonego na skutek wyboru oferty Wykonawcy,

5. Zamawiający wymaga przeprowadzenia jednodniowego szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania agregatów prądotwórczych oraz ich bieżącej konserwacji, w tym bieżącej wymiany części i materiałów eksploatacyjnych agregatów prądotwórczych, dla nie mniej niż 5 i nie więcej niż 15 pracowników Zamawiającego lub innych osób wyznaczonych przez RARS. Z uwagi na konieczność bezpośredniej prezentacji agregatów prądotwórczych, Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia stacjonarnego, w miejscu dostarczenia agregatów. Zmiana formuły szkolenia ze szkolenia stacjonarnego na szkolenie z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku sytuacji epidemiologicznej i/lub sytuacji międzynarodowej uniemożliwiającej lub znacznie utrudniającej przeprowadzenia szkolenia stacjonarnego.

VI. Finansowanie przedmiotu planowanego zamówienia

1. Przedmiot planowanego zamówienia jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności na potrzeby realizacji Projektu pn. „Procurement of emergency energy supply capacities to generate and/or provide energy on site”, numer umowy: ECHO/RESP/SUB/2022/888759/rescEU/Energy/PL/002 (dalej: dofinansowanie).

2. W związku z dofinansowaniem przedmiotu planowanego zamówienia, Zamawiający wymaga trwałego i widocznego oznakowania agregatów prądotwórczych w sposób wskazany w Załączniku nr 1 do Zapytania o wycenę – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia”.

VII. Zastrzeżenie

1. Zapytanie o wycenę:

  • nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny,
  • nie jest ogłoszeniem o zamówieniu zamieszczanym w Bazie konkurencyjności,
  • nie jest ogłoszeniem o zamiarze udzielenia zamówienia publikowanym na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.

2. Celem Zapytania o wycenę jest wyłącznie pozyskanie wiedzy o wartości planowanego zamówienia.

Załączniki

Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis planowanego zamówienia (format Word, rozmiar 86 kB)

Załącznik nr 2 - Formularz cenowy (format Word, rozmiar 1.24 MB)

Informacja o dokumencie Drukuj Na górę
Zamknij Wytworzył: Krystyna Sikorska (04.07.2024)
Pierwsza publikacja: Weronika Prasał (04.07.2024)
Ostatnia publikacja: Weronika Prasał (10.07.2024)
Podmiot udostępniający informację: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
Język migowy Certyfikaty Logo BIP Elektroniczna Skrzynka Podawcza