[Archiwum] Wycena szacunkowa wartości planowanego zamówienia na zakup agregatów prądotwórczych
10 Jul 2024, 09:58
Archiwum!
Ten dokument został przeniesiony do archiwum w dniu 19 lipca 2024 16:00, jego treść może być już nieaktualnaI. Zamawiający
Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
Stawki 2b, 00-193 Warszawa
e-mail: kancelaria@rars.gov.pl
telefon: +48 22 36 09 100
II. Osoba do kontaktu
Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie Zapytania o wycenę jest pan Tomasz Kostrzewa, e-mail: dw@rars.gov.pl, telefon: +48 22 36 09 233
III. Przedmiot Zapytania o wycenę
1. Zamawiający zwraca się z prośbą o wycenę szacunkowej wartości planowanego zamówienia na dostawę agregatów prądotwórczych, podzielonego na trzy Części zgodnie z poniższym wykazem:
- Część 1, obejmująca dostawę agregatów prądotwórczych o mocy znamionowej 500 – 600 kVA wg PN-ISO 8528 P.R.P, w ilości 11 sztuk,
- Część 2, obejmująca dostawę agregatów prądotwórczych o mocy znamionowej 850 – 1000 kVA wg PN-ISO 8528 P.R.P, w ilości 8 sztuk,
- Część 3, obejmującą dostawę agregatów prądotwórczych o mocy znamionowej 1200 – 1500 kVA wg PN-ISO 8528 P.R.P, w ilości 5 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu planowanego zamówienia, w szczególności określenie parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych agregatów prądotwórczych stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania o wycenę – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia”.
3. Termin dostawy – dot. każdej z Części zamówienia: do dnia 30 listopada 2024 roku.
4. Miejsce dostawy – każdej z Części zamówienia: Zamawiający wskaże dokładne miejsce dostawy po udzieleniu zamówienia publicznego, nie później niż na 7 dni przed planowaną dostawą przedmiotu planowanego zamówienia, z zastrzeżeniem że miejsce dostawy będzie znajdować się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Warunki płatności – dot. każdej z Części zamówienia:
- płatność jednorazowa, w terminie 30 dni od dnia przedstawienia prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy,
- Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych.
6. Warunki gwarancji – dot. każdej z Części: zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zapytania o wycenę – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia”.
7. Planowany termin udzielenia zamówienia publicznego: wrzesień 2024 roku.
IV. Wycena Wykonawców
Wycenę przedmiotu planowanego zamówienia prosimy przesłać w postaci wypełnionego formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania o wycenę – „Formularz cenowy”, w formie elektronicznej lub w postaci skanu formularza papierowego, na adres e-mail: dw@rars.gov.pl,, nie później niż do dnia 19 lipca 2024 roku.
V. Pozostałe informacje
1. W ramach planowanego zamówienia Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby Części, na które Wykonawca może złożyć ofertę – Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie Części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby Części, które mogą zostać udzielone Wykonawcy.
2. W ramach planowanego zamówienia Zamawiający nie przewiduje:
- składania ofert wariantowych,
- prawa opcji
3. W ramach planowanego zamówienia (zamówienie podstawowe) Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych na następujących warunkach:
- zamówienie uzupełaniające może objąć dodatkowe dostawy każdego z towarów i/lub ich poszczególnych komponentów, w celu ich częściowej wymiany lub zwiększenia ich ilości, z zastrzeżeniem że:
- zmiana Wykonawcy zobowiązywałaby Zamawiającego do nabywania towarów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu towarów,
- wartość zamówienia uzupełniającego lub całkowita wartość kolejnych zamówień uzupełniających nie przekroczy połowy całkowitej wartości zamówienia podstawowego,
- okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku udzielenia zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego
- dot. każdej z Części zamówienia.
4. Zamawiający wymaga – dot. każdej z Części zamówienia:
- każdorazowego ubezpieczenia przedmiotu dostaw od utraty, w tym kradzieży dokonanej przez pracowników Wykonawcy i/lub uszkodzenia przewożonych agregatów prądotwórczych,
- posiadania przez Wykonawcę polisy OC przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż ¼ wartości zamówienia udzielonego na skutek wyboru oferty Wykonawcy, lub na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 złotych – w zależności od tego, która z tych kwot jest niższa,
- wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości zamówienia udzielonego na skutek wyboru oferty Wykonawcy,
5. Zamawiający wymaga przeprowadzenia jednodniowego szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania agregatów prądotwórczych oraz ich bieżącej konserwacji, w tym bieżącej wymiany części i materiałów eksploatacyjnych agregatów prądotwórczych, dla nie mniej niż 5 i nie więcej niż 15 pracowników Zamawiającego lub innych osób wyznaczonych przez RARS. Z uwagi na konieczność bezpośredniej prezentacji agregatów prądotwórczych, Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia stacjonarnego, w miejscu dostarczenia agregatów. Zmiana formuły szkolenia ze szkolenia stacjonarnego na szkolenie z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku sytuacji epidemiologicznej i/lub sytuacji międzynarodowej uniemożliwiającej lub znacznie utrudniającej przeprowadzenia szkolenia stacjonarnego.
VI. Finansowanie przedmiotu planowanego zamówienia
1. Przedmiot planowanego zamówienia jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności na potrzeby realizacji Projektu pn. „Procurement of emergency energy supply capacities to generate and/or provide energy on site”, numer umowy: ECHO/RESP/SUB/2022/888759/rescEU/Energy/PL/002 (dalej: dofinansowanie).
2. W związku z dofinansowaniem przedmiotu planowanego zamówienia, Zamawiający wymaga trwałego i widocznego oznakowania agregatów prądotwórczych w sposób wskazany w Załączniku nr 1 do Zapytania o wycenę – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia”.
VII. Zastrzeżenie
1. Zapytanie o wycenę:
- nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny,
- nie jest ogłoszeniem o zamówieniu zamieszczanym w Bazie konkurencyjności,
- nie jest ogłoszeniem o zamiarze udzielenia zamówienia publikowanym na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
2. Celem Zapytania o wycenę jest wyłącznie pozyskanie wiedzy o wartości planowanego zamówienia.
Załączniki
Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis planowanego zamówienia (format Word, rozmiar 86 kB)
Załącznik nr 2 - Formularz cenowy (format Word, rozmiar 1.24 MB)