[Archiwum] Wycena szacunkowa wartości planowanego zamówienia na dostawę środków ochrony osobistej

23 Dec 2024, 14:37

logo RescEU

W związku z wyceną szacunkową planowanego zamówienia na dostawę środków ochrony osobistej projektu który jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności na potrzeby realizacji Projektu pn. „Development and maintenance of rescEU CBRN stockpiles in Poland”, numer Projektu: 101101846, zwracamy się z prośbą o przystąpienie do wyceny szacunkowej przedmiotowego towaru.

I. Zamawiający

Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych

Stawki 2b, 00-193 Warszawa

e-mail: kancelaria@rars.gov.pl

tel.: 48 22 36 09 153

II. Osoba do kontaktu

Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie Zapytania o wycenę jest: Pan Dariusz Ciborski, e-mail: cbrn@rars.gov.pl, telefon: +48 22 36 09 305

III. Przedmiot Zapytania o wycenę

  1. Zamawiający zwraca się z prośbą o wycenę szacunkowej wartości planowanego zamówienia na dostawę środków ochrony osobistej, podzielonego na dwie Części zgodnie z poniższym wykazem:
    1. Część 1, w ramach której Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kombinezonów ochronnych wielokrotnego użytku w ilości 6.000 sztuk,
    2. Część 2, w ramach której Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia hybrydowego systemu do ochrony dróg oddechowych, w ilości 120 sztuk.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu planowanego zamówienia, w szczególności określenie parametrów technicznych i funkcjonalnych środków ochrony osobistej stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia”.
  3. Termin dostawy:
    1. dla Części 1: do 12 miesięcy od udzielenia zamówienia
    2. dla Części 2: do 12 miesięcy od udzielenia zamówienia
  4. Miejsce dostawy – każdej z Części zamówienia: Zamawiający wskaże dokładne miejsce dostawy po udzieleniu zamówienia publicznego, nie później niż na 7 dni przed planowaną dostawą przedmiotu planowanego zamówienia, z zastrzeżeniem że miejsce dostawy będzie znajdować się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  5. Warunki płatności – dot. każdej z Części zamówienia:
    1. płatność jednorazowa, w terminie 30 dni od dnia przedstawienia prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy,
    2. Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych.
  6. Warunki gwarancji – dot. każdej z Części:
    1. gwarancja producenta: zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do Zapytania o wycenę – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia”,
    2. gwarancja Wykonawcy: od dnia realizacji przedmiotu planowanego zamówienia do dnia 30 września 2026 roku włącznie,

z zastrzeżeniem że w ramach gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wykonania, na swój koszt, okresowych przeglądów gwarancyjnych, zgodnie z wymogami producenta, w szczególności instrukcji użytkowania i/lub gwarancji producenta i/lub innymi dokumentami określającymi sposób użytkowania i/lub konserwacji środków ochrony osobistej, w tym do wymiany i/lub ewentualnych materiałów i/lub części eksploatacyjnych zgodnie z wymogami i/lub zaleceniami producenta.

  1. Planowany termin udzielenia zamówienia publicznego: kwiecień 2024 roku.

IV. Wycena Wykonawców

Wycenę przedmiotu planowanego zamówienia prosimy przesłać w postaci wypełnionego formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania o wycenę – „Formularz cenowy”, w formie elektronicznej lub w postaci skanu formularza papierowego, na adres e-mail: cbrn@rars.gov.pl, nie później niż do dnia 10.01.2025 roku.

V. Pozostałe informacje

  1. W ramach planowanego zamówienia Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby Części, na które Wykonawca może złożyć ofertę – Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie Części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby Części, które mogą zostać udzielone Wykonawcy.
  2. W ramach planowanego zamówienia Zamawiający nie przewiduje:
    1. składania ofert wariantowych,
    2. prawa opcji.
  3. W ramach planowanego zamówienia (zamówienie podstawowe) Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych na następujących warunkach:
    1. zamówienie uzupełaniające może objąć dodatkowe dostawy każdego z towarów i/lub ich poszczególnych komponentów, w celu ich częściowej wymiany lub zwiększenia ich ilości, z zastrzeżeniem że:
      • zmiana Wykonawcy zobowiązywałaby Zamawiającego do nabywania towarów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu towarów,
      • wartość zamówienia uzupełniającego lub całkowita wartość kolejnych zamówień uzupełniających nie przekroczy połowy całkowitej wartości zamówienia podstawowego,
    2. okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku udzielenia zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego - dot. każdej z Części zamówienia.
  4. Zamawiający wymaga – dot. każdej z Części zamówienia:
    1. każdorazowego ubezpieczenia przedmiotu dostaw od utraty, w tym kradzieży dokonanej przez pracowników Wykonawcy i/lub uszkodzenia przewożonych środków ochrony osobistej
    2. posiadania przez Wykonawcę polisy OC przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż ¼ wartości zamówienia udzielonego na skutek wyboru oferty Wykonawcy, lub na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 złotych – w zależności od tego, która z tych kwot jest niższa,
    3. wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości zamówienia udzielonego na skutek wyboru oferty Wykonawcy,
  5. Zamawiający wymaga przeprowadzenia jednodniowego szkolenia z zakresu obsługi, konserwacji i użytkowania środków ochrony osobistej dla nie mniej niż 6 i nie więcej niż 9 pracowników Zamawiającego lub innych osób wyznaczonych przez RARS. Z uwagi na konieczność bezpośredniej prezentacji środków ochrony osobistej, Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia stacjonarnego, w miejscu dostarczenia sprzętu. Zmiana formuły szkolenia ze szkolenia stacjonarnego na szkolenie z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku sytuacji epidemiologicznej i/lub sytuacji międzynarodowej uniemożliwiającej lub znacznie utrudniającej przeprowadzenia szkolenia stacjonarnego.

VI. Finansowanie przedmiotu planowanego zamówienia

  1. Przedmiot planowanego zamówienia jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności na potrzeby realizacji Projektu pn. „Development and maintenance of rescEU CBRN stockpiles in Poland”, numer Projektu: 101101846 (dalej: dofinansowanie).
  2. W związku z dofinansowaniem przedmiotu planowanego zamówienia, Zamawiający wymaga trwałego i widocznego oznakowania każdego opakowania każdego ze środków ochrony osobistej logotypem flagi Unii Europejskiej wraz z oświadczeniem o sposobie finansowania: „Funded by the European Union”, którego wzór stanowi Załącznik nr 1A do Zapytania o wycenę – „Wzór logotypu”, z zastrzeżeniem:
    1. wymiarów flagi UE – wymiary flagi UE nie mogą być mniejsze niż:
      • 10,5 cm (wysokość) x 16 cm (szerokość), z odpowiednio widocznym oświadczeniem o sposobie finansowania,
      • 1 cm (wysokość), z odpowiednio widocznym oświadczeniem o sposobie finansowania – dot. opakowań o wymiarach mniejszych lub równych 21 cm x 29,7 cm,
    2. konieczności zachowania proporcji logotypu i oświadczenia o sposobie finansowania względem siebie,
    3. konieczności zachowania proporcji logotypu i oświadczenia o sposobie finansowania względem opakowania – wyraźna widoczność oznaczenia,
    4. konieczności zachowania kolorystyki logotypu i oświadczenia o sposobie finansowania (zgodność ze wzorem),
    5. Zamawiający dopuszcza oznakowanie opakowań środków ochrony osobistej z wykorzystaniem naklejek, nalepek i im podobnych materiałów, jeśli zapewniają one trwałe związanie z opakowaniami środków ochrony osobistej,
    6. Zamawiający dopuszcza oznakowanie opakowania zbiorczego środka ochrony osobistej, wyłącznie jeżeli dany środek ochrony osobistej jest paczkowany przez producenta, tj. gdy dany środek ochrony osobistej zapakowany w opakowanie jednostkowe transportowany jest zwyczajowo w opakowaniu zbiorczym. W szczególności Zamawiający nie dopuszcza połączenia jednostkowych opakowań w opakowania zbiorcze lub opakowań zbiorczych zwyczajowo paczkowanych przez producenta, w większe opakowania zbiorcze (opakowania „paczkowane” przez Wykonawcę) w celu uniknięcia obowiązku oznakowania przez Wykonawcę każdego jednostkowego i/lub zbiorczego opakowania danego środka ochrony osobistej.

VII. Zastrzeżenie

Zapytanie o wycenę:

  • nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny,
  • nie jest ogłoszeniem o zamówieniu zamieszczanym w Bazie konkurencyjności,
  • nie jest ogłoszeniem o zamiarze udzielenia zamówienia publikowanym na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.

Celem Zapytania o wycenę jest wyłącznie pozyskanie wiedzy o wartości planowanego zamówienia.

VIII. Załączniki

Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis planowanego zamówienia dla Części 1 zamówienia 217.59 kB

Załącznik nr 1A – Wzór logotypu 686.56 kB

Załącznik nr 2 – Formularz cenowy 1.24 MB

Informacja o dokumencie Drukuj Na górę
Zamknij Wytworzył: Krystyna Sikorska (20.12.2024)
Pierwsza publikacja: Jan Jałowczyk (23.12.2024)
Ostatnia publikacja: Jan Jałowczyk (23.12.2024)
Podmiot udostępniający informację: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
Język migowy Certyfikaty Logo BIP Elektroniczna Skrzynka Podawcza