[Archiwum] Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych wraz z usługą ich przechowywania w tym wymiany

06 Sep 2023, 10:53

Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych prowadzi rozeznanie rynku poprzedzające planowane postępowanie na zakup towarów wymienionych w Zadaniu nr 1, Zadaniu nr 2 i Zadaniu nr 3 oraz usługi ich przechowywania w magazynie Oferenta zlokalizowanym na terenie Polski, w tym dokonywania wymiany przez okres 3 lat od dnia odbioru towarów przez Agencję.

I. Przedmiot zamówienia i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest na zakup towarów wymienionych w Zadaniu nr 1, Zadaniu nr 2 i Zadaniu nr 3 oraz usługi ich przechowywania w magazynie Oferenta zlokalizowanym na terenie Polski, w tym dokonywania wymiany przez okres 3 lat od dnia odbioru towarów przez Agencję, za wynagrodzeniem ustalonym przez Strony w drodze negocjacji.

Zadanie 1 - Drobny sprzęt medyczny j.u.

Lp.

Kategoria rezerwy/ nazwa towaru

Asortyment

J.m.

1.        

Cewniki 

Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych F 14 j.u.

szt.

2.        

Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych F 16 j.u.

szt.

3.        

Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych F 18 j.u.

szt.

4.        

Cewnik typ Nelaton, rozmiar F14

szt.

5.        

Cewnik typ Nelaton, rozmiar F16

szt.

6.        

Cewnik typ Foley, nr 10

szt.

7.        

Cewnik typ Foley, nr 12

szt.

8.        

Cewnik typ Foley, nr 20

szt.

9.        

Cewnik typ Foley, nr 22

szt.

10.    

Cewnik typ Foley, nr 24

szt.

11.    

Igły sterylne

Igła sterylna j.u. 0,7 x 30

szt.

12.    

Igła sterylna j.u. 0,8 x 40

szt.

13.    

Igła sterylna j.u. 0,9 x 40

szt.

14.    

Igła sterylna j.u. 1,1 x 40

szt.

15.    

Igła sterylna j.u. 1,2 x 40

szt.

16.    

Kaniule do wlewów dożylnych 

Kaniula do wlewów dożylnych G14 j.u.

szt.

17.    

Kaniula do wlewów dożylnych G16 j.u.

szt.

18.    

Kaniula do wlewów dożylnych G17 j.u.

szt.

19.    

Kaniula do wlewów dożylnych G18 j.u.

szt.

20.    

Kaniula do wlewów dożylnych G20 j.u.

szt.

21.    

Kaniula do wlewów dożylnych G22 j.u.

szt.

22.    

Kaniula do wlewów dożylnych G24  j.u.

szt.

23.    

Strzykawki

Strzykawka 2 - 5 ml j.u.

szt.

24.    

Strzykawka 10 ml j.u.

szt.

25.    

Strzykawka 20 ml j.u.

szt.

26.    

Strzykawka 50 ml j.u.

szt.

27.    

Strzykawka do insuliny 1 ml/40 j.m. z igłą 0,4 x 13 mm j.u.

szt.

28.    

Strzykawki

Strzykawka typu janette 100 ml J.U. z łącznikiem zgłębnikowania

szt.

29.    

Strzykawka typu janette 150 ml do przepłukiwania jam ciała

szt.

30.    

Cewniki do tlenu

Cewniki do podawania tlenu przez nos

szt.

31.    

Dreny tlenowe

Dreny tlenowe

szt.

32.    

Maski tlenowe

Maski tlenowe z drenem

szt.

33.    

Rurki intubacyjne

Rurki intubacyjne

szt.

34.    

Rurki krtaniowe 

Rurka krtaniowa nr 3 (z taśmą mocującą)

kpl.

35.    

Rurka krtaniowa nr 4 (z taśmą mocującą)

kpl.

36.    

Rurka krtaniowa nr 5 (z taśmą mocującą)

kpl.

37.    

Rurka nosowo-gardłowa

Rurka nosowo-gardłowa rozmiar średnica wewnętrzna 7,5 mm

szt.

38.    

Rurka nosowo-gardłowa rozmiar średnica wewnętrzna 7 mm

szt.

39.    

Prowadnica do rurki intubacyjnej

Prowadnica do rurki intubacyjnej

szt.

40.    

Stabilizator do rurki intubacyjnej

Stabilizator do rurki intubacyjnej

szt.

41.    

Strzykawka do rurki intubacyjnej

Strzykawka do rurki intubacyjnej

szt.

42.    

Strzykawka do rurki krtaniowej

Strzykawka do rurki krtaniowej

szt.

43.    

Zgłębniki

Zgłębnik żołodkowy jednorazowego użytku CH 16x 800 z wyposażeniem

kpl.

44.    

Zgłębnik żołodkowy jednorazowego użytku CH 18 x 800 z wyposażeniem

kpl.

45.    

Zgłębnik żołodkowy jednorazowego użytku CH 22 x 800 z wyposażeniem

kpl.

46.    

Zgłębnik żołodkowy jednorazowego użytku CH 28 x 800 z wyposażeniem

kpl.

47.    

Przyrządy do przetaczania krwi

Przyrząd do przetaczania krwi jednorazowego użytku

szt.

48.    

Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych

Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych jednorazowego użytku

szt.

Zadanie nr 2 - Zakup opatrunków

Lp.

Kategoria rezerwy/ nazwa towaru

Asortyment

J.m.

1.        

Chustka trójkątna

Chustka trójkątna

szt.

2.        

Gaza jałowa

Gaza wyjałowiona pow. 1 m2

op.

3.        

 Gaza jałowa

Gaza wyjałowiona pow. 1/2 m2

op.

4.        

 Gaza jałowa

Gaza wyjałowiona pow. 1/4 m2

op.

5.        

Lignina (wata celulozowa)

Lignina w arkuszach lub rolkach

kg

6.        

Opaski dziane

Opaska dziana 4 m x 10 cm

szt.

7.        

 Opaski dziane

Opaska dziana 4 m x 15 cm

szt.

8.        

Opaski elastyczne

Opaska elastyczna 4 m x 10 cm

szt.

9.        

 Opaski elastyczne

Opaska elastyczna 4 m x 12 cm

Szt.

10.    

 Opaski elastyczne

Opaska elastyczna 4 m x 15 cm

szt.

11.    

Opaski elastyczne 

Opaska elastyczna 5 m x 10 cm

szt.

12.    

 Opaski elastyczne

Opaska elastyczna 5 m x 12 cm

szt.

13.    

 Opaski elastyczne

Opaska elastyczna 5 m x 15 cm

szt.

14.    

 Opaski elastyczne

Opaska elastyczna o niskiej rozciąglowości, podtrzymująca, samoprzylepna  do mocowania szyny 10 cm x 4,5 m

szt.

Zadanie nr 3 - Odzież medyczna

Lp.

Kategoria rezerwy/ nazwa towaru

Asortyment

J.m.

1

Czepki ochronne niejałowe

Czepek medyczne j.u.

szt.

Planowany termin dostawy towarów: do dnia: 30.11.2023 r.

Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybrane Zadanie oraz na poszczególne pozycje asortymentowe w danym Zadaniu.

  • Wyroby medyczne wymienione w Zadaniu nr 1 –  3 (zwane dalej „wyrobami”) muszą:
  • spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 07.04.2022 r. – o wyrobach medycznych,
  • spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2022 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektywy Rady 90/385/EWG.

Towary muszą posiadać w dniu dostawy do upływu terminu ważności nie mniej niż 80 % okresu ważności określonego przez producenta tych towarów.

Informacje dotyczące ilości towarów oraz miejsce ich dostawy (przechowywania), stanowią informacje niejawne o klauzuli „zastrzeżone” w rozumieniu aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i mogą być udostępniane wyłącznie osobom posiadającym odpowiednie uprawnienia, dlatego też zostaną one przekazane Oferentowi po uzyskaniu przez Agencję potwierdzenia spełnienia wymogów ww. ustawy.

Towary wymienione w Zadaniu nr 1, Zadaniu nr 2 i Zadaniu nr 3 będące przedmiotem niniejszego postępowania kupowane są z przeznaczeniem wprowadzenia ich do rezerw strategicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 grudnia 2020 r. o rezerwach strategicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 637). Stosownie do treści art. 3 ww. ustawy rezerwy strategiczne tworzone są i utrzymywane na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa i obronności państwa, bezpieczeństwa, porządku i zdrowia publicznego oraz wystąpienia klęski żywiołowej lub sytuacji kryzysowej, w celu wsparcia realizacji zadań m.in. w zakresie bezpieczeństwa i obrony państwa, złagodzenia zakłóceń w ciągłości dostaw służących funkcjonowaniu gospodarki i zaspokojeniu podstawowych potrzeb obywateli, ratowania ich życia i zdrowia, a także wypełniania zobowiązań międzynarodowych Rzeczypospolitej Polskiej. Dlatego też, towary te muszą być utrzymywane w stałej gotowości do użycia, co może zostać zapewnione poprzez dokonywanie ich bieżącej wymiany.

II. Obowiązki Oferenta związane z realizacją usługi będącej przedmiotem postępowania.

Oferent będzie zobowiązany w szczególności do:

  1. Przechowywania towarów, o których mowa w Zadaniu nr 1, Zadaniu nr 2 i Zadaniu nr 3 zgodnie z wymogami określonymi przez ich producentów.
  2. Wydawania rezerwy przez 24 godz./dobę w przypadku wydania przez właściwego ministra decyzji
    o jej udostępnieniu.
  3. Wymiany towarów przeprowadzanej bezwynikowo z zachowaniem nienaruszalności stanu ilościowego przy uwzględnieniu zasady: w pierwszej kolejności złożenie towarów zastępujących wymieniane towary a następnie wydanie towarów podlegających wymianie w celu ich zagospodarowania przez Oferenta.

Wymiana będzie dokonywana cyklicznie tak, aby w każdym czasie trwania umowy do upływu terminu ważności towarów pozostało nie mniej niż 50 % okresu ważności określonego przez ich producentów.

W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość skrócenia okresu, o którym mowa powyżej. Wymiana towarów może być dokonywana sukcesywnie i bez ograniczeń w ilościach określonych przez Oferenta w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu ww. zasad, tj. w szczególności nienaruszenia stanu ilościowego rezerwy strategicznej.

  1. Informowania o trudnościach z dokonywaniem bieżącej wymiany towarów wynikających
    ze zmniejszenia popytu, podaży lub innych okoliczności mających wpływ na obrót tymi towarami, celem wspólnego dokonania ustaleń, co do dalszego postępowania. Powyższe dotyczy również konieczności zamiany towarów poprzez zastępowanie asortymentu rezerwy innymi towarami
    w ramach jednej grupy rodzajowej równoważnymi pod względem ilości, jakości i zastosowania lub właściwości.
  2. Odkupienia rezerwy w przypadkach, o których mowa w umowie lub przystąpienia Oferenta
    do ogłoszonego przez Agencję przetargu na sprzedaż towarów będących przedmiotem umowy,
    w przypadku podjęcia przez organ tworzący rezerwy decyzji o jej likwidacji, po cenie zawartej
    w warunkach przetargu.
  3. Ochrony magazynu, w którym będzie przechowywana rezerwa strategiczna w zakresie ochrony przed dostępem do magazynu osób nieuprawnionych oraz zabezpieczenia przechowywanych rezerw przed kradzieżą, uszkodzeniem, zniszczeniem lub innym nieuprawnionym działaniem osób trzecich, z zastosowaniem ochrony fizycznej i zabezpieczeń technicznych dostosowanych do istniejących zagrożeń i posiadanej infrastruktury Oferenta.

III. Postępowanie

Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych w aktualnie obowiązującym brzmieniu.

W ramach prowadzonego postępowania zgodnie z aktualnie obowiązującą ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, Oferentom zainteresowanym udziałem w postępowaniu zostaną przekazane informacje niejawne, dotyczące asortymentu i ilości oraz miejsca dostawy (przechowywania) rezerwy, jak również inne informacje niezbędne do realizacji zamówienia po uzyskaniu przez Agencję potwierdzenia spełnienia przez Oferentów wymogów aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych w aktualnie obowiązującym brzmieniu. Dlatego też, wymagane jest aby osoby reprezentujące Oferenta biorące udział w postępowaniu, uczestniczące w czynnościach zmierzających do zawarcia umowy, w jej zawarciu oraz w wykonaniu, w zakresie związanym z dostępem do informacji niejawnych, spełniały wymogi nałożone ustawą o ochronie informacji niejawnych, tj. posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” wydane przez osobę uprawnioną i były przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych, nie rzadziej niż raz na 5 lat, zgodnie z zapisami w/w ustawy, z tym jednak, iż kierownik Oferenta (kierownik przedsiębiorcy w rozumieniu art. 2 pkt 14 ww. ustawy) powinien posiadać co najmniej aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych.

Z informacjami dotyczącymi ochrony informacji niejawnych można zapoznać się na stronie BIP Agencji, w zakładce - Informacje niejawne.

IV. Wymogi w stosunku do Oferenta:

  1. Oferent musi spełniać wymogi ustawy o ochronie informacji niejawnych w zakresie, o którym mowa w pkt III niniejszego ogłoszenia.
  2. Oferent musi spełniać wymogi ustawy o ochronie danych osobowych w zakresie, o którym mowa w pkt V w ppkt 6 niniejszego ogłoszenia.
  3. Pracownicy Oferenta, którzy będą uczestniczyli w realizacji przyszłej umowy, muszą być zatrudnieni przez Oferenta na podstawie umowy o pracę, o której mowa w Kodeksie Pracy.
  4. Oferent musi posiadać odpowiednie pomieszczenia magazynowe do przechowywania towarów, spełniające wymogi w zakresie warunków przechowywania określonych przez producenta wyrobów, o których mowa w Zadaniu 1-3.
  5. Oferent będzie odpowiedzialny za nienaruszalność stanu ilościowego przyjętych na przechowywanie towarów.
  6. Oferent musi posiadać rozwiązania logistyczne oraz możliwość wytwarzania towarów - dot. producentów lub możliwość nabycia towarów - dot. dystrybutorów w ilości, która umożliwi przeprowadzenie w sposób prawidłowy i terminowy wymianę towarów.
  7. Oferent musi zapewnić ochronę magazynu, w którym będzie przechowywana rezerwa strategiczna, w zakresie ochrony przed dostępem do magazynu osób nieuprawnionych oraz zabezpieczenie przechowywanej rezerwy przed kradzieżą, uszkodzeniem, zniszczeniem lub innym nieuprawnionym działaniem osób trzecich, z zastosowaniem ochrony fizycznej i zabezpieczeń technicznych dostosowanych do istniejących zagrożeń i posiadanej infrastruktury Oferenta.

Minimalna ochrona magazynu jaką musi zapewnić Oferent polega na montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia, stanowiących najmniej zaawansowany dopuszczalny sposób ochrony (np. drzwi stalowe, kraty, zamki patentowe, kłódki, itp.).

Pożądanym przez Agencję jest zapewnienie minimalnej ww. ochrony magazynu w połączeniu z:

  • bezpośrednią ochroną fizyczną - polegającą na stałym lub doraźnym dozorze pomieszczeń magazynowych lub na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych

lub/i

  • elektronicznymi urządzeniami i systemami alarmowymi sygnalizującymi zagrożenie.
  1. W przypadku wyboru oferty Oferenta wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wartości zamówienia (z podatkiem VAT). Zabezpieczenie może zostać złożone w formie depozytu gotówkowego, gwarancji bankowej albo ubezpieczeniowej lub oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się egzekucji (art. 777 § 1 pkt 5 K.p.c.).

V. Inne postanowienia

  1. Postępowanie prowadzone będzie w drodze dwustopniowego zamkniętego przetargu, z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych w aktualnie obowiązującym brzmieniu. Agencja zaprasza do udziału w postępowaniu Oferentów, którzy przesłali Zgłoszenie udziału w postępowaniu oraz spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferenci, którzy zgłoszą swój udział w postępowaniu i spełnią określone przez Agencję warunki, otrzymają od Agencji zaproszenie do złożenia oferty (I etap postępowania). W drugim etapie postępowania prowadzone będą negocjacje warunków realizacji zamówienia, w szczególności negocjacje cenowe i negocjacje ostatecznej treści umowy z Oferentami, których oferty zostaną przyjęte. Negocjacje mogą być prowadzone w drodze bezpośrednich rozmów lub w formie korespondencyjnej.
  2. Z zasadami prowadzenia postępowań przetargowych dot. zakupu wyrobów i usług do medycznych rezerw strategicznych można się zapoznać na stronie internetowej rars.gov.pl oraz bip.rars.gov.pl w zakładce Rezerwy strategiczne - Rezerwy medyczne - Zakup towarów i usług do rezerw - Zasady udzielania zamówień.
  3. Ilość towarów, którą Agencja zakupi oraz miejsce ich dostawy (przechowywania i wymiany), zostaną podane po wyrażeniu przez Oferenta woli współpracy z Agencją w omawianym zakresie oraz uzyskaniu przez Agencję potwierdzenia spełnienia wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez Oferenta.
  4. Szczegółowe zasady współpracy pomiędzy Stronami określa projekt umowy, który zostanie Oferentowi przesłany wraz z zaproszeniem do składania ofert po spełnieniu wymogów
    o ochronie informacji niejawnych przez Oferenta.
  5. Oferent składa Zgłoszenie udziału w postępowaniu przetargowym wg załączonego wzoru (Załącznik nr 1).
  6. Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej RODO) Agencja informuje, iż:

  • administratorem danych osobowych pozyskanych w związku z przeprowadzeniem postępowania oraz w przypadku wyboru oferty, przygotowaniem, zawarciem i realizacją umowy jest Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych (dalej: Agencja) z siedzibą w Warszawie (00-844), ul. Grzybowska 45, tel. 22 36 09 100, adres e-mail: kancelaria@rars.gov.pl;
  • administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@rars.gov.pl lub tel. 22 36-09-237;
  • dane osobowe osób, których dane dotyczą przetwarzane będą, w przypadku wyboru oferty, w celu:
  • przygotowania, zawarcia i realizacji umowy na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy o rezerwach strategicznych z dnia 17 grudnia 2020 r; (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • wywiązania się przez Agencję z obowiązku prawnego wynikającego z obowiązujących przepisów o rachunkowości oraz przepisów podatkowych, w tym w zakresie rozliczeń i przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • ochrony obiektu, w którym wykonywać będziecie Państwo czynności na podstawie umowy poprzez monitoring wizyjny, do czego Agencja jest zobowiązana na podstawie obowiązujących przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń wynikających z umowy, co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes Agencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
  • jak również mogą być przetwarzane w celu wywiązana się z obowiązku prawnego wynikającego z przepisów o dostępie do informacji publicznej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
  • dane osobowe osób, których dane dotyczą, będą przechowywane w Agencji do czasu realizacji umowy w całości, natomiast zapisy z monitoringu będą przechowywane przez okres nieprzekraczający 30 dni chyba że dłuższy okres ich przechowywania będzie niezbędny dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
  • dane nie będą udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych, wyjąwszy przypadki przewidziane obowiązującymi przepisami prawa, w tym przypadki udostępniania uprawnionym podmiotom lub organom publicznym na ich żądanie a po ich wykorzystaniu przetwarzane będą dla celów archiwalnych na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
  • osobom, których dane dotyczą przysługuje:
  • prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
  • ograniczenia przetwarzania, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • żądania od Agencji usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapomnianym”), jednak prawo do żądania usunięcia danych osobowych nie ma zastosowania w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne m.in. do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator, lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, jak również do celów archiwalnych oraz do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
  • przenoszenia danych, jednak prawo to nie ma zastosowania do przetwarzania, które jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie Państwa danych osobowych.
  • podanie Agencji danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne w przypadku wyboru oferty, przygotowania, zawarcia i realizacji umowy;
  • dane osobowe przetwarzane przez Agencję nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 RODO.
  1. Kryterium, które będzie brane pod uwagę przy ocenie ofert, jest cena - 100% (wartość zakupu towarów (z podatkiem VAT) + wynagrodzenie za usługę przechowywania wraz z dokonywaniem wymiany towarów (z podatkiem VAT) w przeliczeniu na jedną sztukę towaru).
  2. Agencja informuje, że do udziału w postępowaniu przetargowym może nie zaprosić Oferenta, który w wyniku dokonanej przez Agencję oceny jest niewiarygodny.

VI. Zgłoszenie udziału w postępowaniu

  1. Zainteresowani Oferenci powinni złożyć formularz - Zgłoszenie udziału w postępowaniu przetargowym wg załączonego wzoru (Załącznik nr 1) wraz z kopią aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych (w przypadku udzielenia odpowiedzi TAK w pkt 6 zgłoszenia) w terminie do 13.09.2023 r. przesłać drogą elektroniczną na adres: sek_bz@rars.gov.pl oraz sek_brm@rars.gov.pl
  2. Zgłoszenie udziału w postępowaniu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacji zawartych w zgłoszeniu Oferenta Agencja nie będzie traktować jako oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  3. Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia – Zgłoszenie udziału w postępowaniu przetargowym w wersji elektronicznej można pobrać ze strony internetowej bip.gov.pl. oraz www.arm.gov.pl- w zakładce Rezerwy strategiczne Rezerwy medyczne – Zakup towarów i usług do rezerw - Ogłoszenia na zakup do rezerw medycznych lub w Biuletynie w dziale Aktualności.
Dodatkowych informacji o postępowaniu przetargowym można uzyskać pod nr telefonu: 882 430 406 lub pod adresem mailowym: Katarzyna.Sokol-Przestrzelska@rars.gov.pl 
Do pobrania załącznik w formacie PDF

Załącznik nr 1 – zgłoszenie udziału w postępowaniu przetargowym (rozmiar: 280.24 kB)

Informacja o dokumencie Drukuj Na górę
Zamknij Wytworzył: Joanna Pujer (06.09.2023)
Pierwsza publikacja: Olga Czarkowska (06.09.2023)
Ostatnia publikacja: Olga Czarkowska (06.09.2023)
Podmiot udostępniający informację: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
Język migowy Certyfikaty Logo BIP Elektroniczna Skrzynka Podawcza