[Archiwum] Wycena szacunkowa wartości planowanego zamówienia na dostawę środków ochrony osobistej, podzielonego na dwie Części.
12 Jul 2024, 14:43
Archiwum!
Ten dokument został przeniesiony do archiwum w dniu 19 lipca 2024 16:00, jego treść może być już nieaktualnaI. Zamawiający
Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
Stawki 2b, 00-193 Warszawa
e-mail: kancelaria@rars.gov.pl
telefon: +48 22 36 09 100
II. Osoba do kontaktu
Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie Zapytania o wycenę jest:
Pan Dariusz Ciborski – Główny Specjalista, Działu Współpracy Międzynarodowej, e-mail: cbrn@rars.gov.pl, telefon: +48 22 36 09 305
III. Przedmiot Zapytania o wycenę
- Zamawiający zwraca się z prośbą o wycenę szacunkowej wartości planowanego zamówienia na dostawę środków ochrony osobistej, podzielonego na dwie Części zgodnie z poniższym wykazem:
-
- Część 1, w ramach której Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kombinezonów ochronnych wielokrotnego użytku w ilości 6.000 sztuk,
- Część 2, w ramach której Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia hybrydowego systemu do ochrony dróg oddechowych, w ilości 120 sztuk.
- Szczegółowy opis przedmiotu planowanego zamówienia, w szczególności określenie parametrów technicznych i funkcjonalnych środków ochrony osobistej stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia”.
- Termin dostawy:
- dla Części 1: do 12 miesięcy od udzielenia zamówienia
- dla Części 2: do 12 miesięcy od udzielenia zamówienia
- Miejsce dostawy – każdej z Części zamówienia: Zamawiający wskaże dokładne miejsce dostawy po udzieleniu zamówienia publicznego, nie później niż na 7 dni przed planowaną dostawą przedmiotu planowanego zamówienia, z zastrzeżeniem że miejsce dostawy będzie znajdować się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Warunki płatności – dot. każdej z Części zamówienia:
- płatność jednorazowa, w terminie 30 dni od dnia przedstawienia prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy,
- Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych.
- Warunki gwarancji – dot. każdej z Części:
- gwarancja producenta: zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do Zapytania o wycenę – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia”,
- gwarancja Wykonawcy: od dnia realizacji przedmiotu planowanego zamówienia do dnia 30 września 2026 roku włącznie,
z zastrzeżeniem że w ramach gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wykonania, na swój koszt, okresowych przeglądów gwarancyjnych, zgodnie z wymogami producenta, w szczególności instrukcji użytkowania i/lub gwarancji producenta i/lub innymi dokumentami określającymi sposób użytkowania i/lub konserwacji środków ochrony osobistej, w tym do wymiany i/lub ewentualnych materiałów i/lub części eksploatacyjnych zgodnie z wymogami i/lub zaleceniami producenta.
- Planowany termin udzielenia zamówienia publicznego: sierpień/wrzesień 2024 roku.
IV. Wycena Wykonawców
Wycenę przedmiotu planowanego zamówienia prosimy przesłać w postaci wypełnionego formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania o wycenę – „Formularz cenowy”, w formie elektronicznej lub w postaci skanu formularza papierowego, na adres e-mail: cbrn@rars.gov.pl, nie później niż do dnia 19 lipca 2024 roku.
V. Pozostałe informacje
- W ramach planowanego zamówienia Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby Części, na które Wykonawca może złożyć ofertę – Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie Części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby Części, które mogą zostać udzielone Wykonawcy.
- W ramach planowanego zamówienia Zamawiający nie przewiduje:
- składania ofert wariantowych,
- prawa opcji.
- W ramach planowanego zamówienia (zamówienie podstawowe) Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych na następujących warunkach:
a. zamówienie uzupełaniające może objąć dodatkowe dostawy każdego z towarów i/lub ich poszczególnych komponentów, w celu ich częściowej wymiany lub zwiększenia ich ilości, z zastrzeżeniem że:
-
- zmiana Wykonawcy zobowiązywałaby Zamawiającego do nabywania towarów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu towarów,
- wartość zamówienia uzupełniającego lub całkowita wartość kolejnych zamówień uzupełniających nie przekroczy połowy całkowitej wartości zamówienia podstawowego,
b. okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku udzielenia zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego
- dot. każdej z Części zamówienia.
- Zamawiający wymaga – dot. każdej z Części zamówienia:
-
- każdorazowego ubezpieczenia przedmiotu dostaw od utraty, w tym kradzieży dokonanej przez pracowników Wykonawcy i/lub uszkodzenia przewożonych środków ochrony osobistej
- posiadania przez Wykonawcę polisy OC przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż ¼ wartości zamówienia udzielonego na skutek wyboru oferty Wykonawcy, lub na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 złotych – w zależności od tego, która z tych kwot jest niższa,
- wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości zamówienia udzielonego na skutek wyboru oferty Wykonawcy,
5. Zamawiający wymaga przeprowadzenia jednodniowego szkolenia z zakresu obsługi, konserwacji i użytkowania środków ochrony osobistej dla nie mniej niż 6 i nie więcej niż 9 pracowników Zamawiającego lub innych osób wyznaczonych przez RARS. Z uwagi na konieczność bezpośredniej prezentacji środków ochrony osobistej, Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia stacjonarnego, w miejscu dostarczenia sprzętu. Zmiana formuły szkolenia ze szkolenia stacjonarnego na szkolenie z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku sytuacji epidemiologicznej i/lub sytuacji międzynarodowej uniemożliwiającej lub znacznie utrudniającej przeprowadzenia szkolenia stacjonarnego.
VI. Finansowanie przedmiotu planowanego zamówienia
- Przedmiot planowanego zamówienia jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności na potrzeby realizacji Projektu pn. „Development and maintenance of rescEU CBRN stockpiles in Poland”, numer Projektu: 101101846 (dalej: dofinansowanie).
- W związku z dofinansowaniem przedmiotu planowanego zamówienia, Zamawiający wymaga trwałego i widocznego oznakowania każdego opakowania każdego ze środków ochrony osobistej logotypem flagi Unii Europejskiej wraz z oświadczeniem o sposobie finansowania: „Funded by the European Union”, którego wzór stanowi Załącznik nr 1A do Zapytania o wycenę – „Wzór logotypu”, z zastrzeżeniem :
a. wymiarów flagi UE – wymiary flagi UE nie mogą być mniejsze niż:
-
- 10,5 cm (wysokość) x 16 cm (szerokość), z odpowiednio widocznym oświadczeniem o sposobie finansowania,
- 1 cm (wysokość), z odpowiednio widocznym oświadczeniem o sposobie finansowania – dot. opakowań o wymiarach mniejszych lub równych 21 cm x 29,7 cm,
b. konieczności zachowania proporcji logotypu i oświadczenia o sposobie finansowania względem siebie,
c. konieczności zachowania proporcji logotypu i oświadczenia o sposobie finansowania względem opakowania – wyraźna widoczność oznaczenia,
d. konieczności zachowania kolorystyki logotypu i oświadczenia o sposobie finansowania (zgodność ze wzorem),
e. Zamawiający dopuszcza oznakowanie opakowań środków ochrony osobistej z wykorzystaniem naklejek, nalepek i im podobnych materiałów, jeśli zapewniają one trwałe związanie z opakowaniami środków ochrony osobistej,
f. Zamawiający dopuszcza oznakowanie opakowania zbiorczego środka ochrony osobistej, wyłącznie jeżeli dany środek ochrony osobistej jest paczkowany przez producenta, tj. gdy dany środek ochrony osobistej zapakowany w opakowanie jednostkowe transportowany jest zwyczajowo w opakowaniu zbiorczym. W szczególności Zamawiający nie dopuszcza połączenia jednostkowych opakowań w opakowania zbiorcze lub opakowań zbiorczych zwyczajowo paczkowanych przez producenta, w większe opakowania zbiorcze (opakowania „paczkowane” przez Wykonawcę) w celu uniknięcia obowiązku oznakowania przez Wykonawcę każdego jednostkowego i/lub zbiorczego opakowania danego środka ochrony osobistej.
VII. Zastrzeżenie
Zapytanie o wycenę:
- nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny,
- nie jest ogłoszeniem o zamówieniu zamieszczanym w Bazie konkurencyjności,
- nie jest ogłoszeniem o zamiarze udzielenia zamówienia publikowanym na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
Celem Zapytania o wycenę jest wyłącznie pozyskanie wiedzy o wartości planowanego zamówienia.
Załączniki
Informujemy, że w dniu 12.07.2024 r. został zmieniony załącznik nr 1.
Załącznik nr 1a - Wzór logotypu (format Word, rozmiar 686.56kB)
Załącznik nr 2 - Formularz cenowy (format Word, rozmiar 266.48 kB)