[Archiwum] Ogłoszenie na zakup latarek
08 Nov 2024, 14:30
Archiwum!
Ten dokument został przeniesiony do archiwum w dniu 15 listopada 2024 23:55, jego treść może być już nieaktualnaRządowa Agencja Rezerw Strategicznych zwana dalej „Agencją” prowadzi rozeznanie rynku (poprzedzające wysłanie zaproszeń do składania ofert) na zakup latarek czołowych, latarek z nakładką sygnalizacyjną wraz z kompletem akumulatorów i ładowarką oraz oświetlenie mobilne typu szperacz/olśniewacz (do penetrowania przestrzeni naziemnych i podziemnych).
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa latarek czołowych oraz latarek z nakładką sygnalizacyjną w podziale na zadania:
Zadanie nr 1
Dostawa latarek czołowych wg specyfikacji zawartej w Tabeli nr 2 w „Zgłoszeniu udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe” będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Zadanie nr 2
Dostawa latarek z nakładką sygnalizacyjną wraz z kompletem akumulatorów i ładowarką wg specyfikacji zawartej w Tabeli nr 4 w „Zgłoszeniu udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe” będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Zadanie nr 3
Dostawa oświetlenia mobilnego typu szperacz/olśniewacz (do penetrowania przestrzeni naziemnych i podziemnych), wg specyfikacji zawartej w Tabeli nr 6 w „Zgłoszeniu udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe” będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia
Terminy dostawy: do dnia 18.12.2024 r.
Informacje dodatkowe
Miejsce dostawy: Składnica RARS zlokalizowana w woj. łódzkim
Przedsiębiorca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane zadanie/zadania przy czym każda oferta musi obejmować pełną ilość dla danego zadania.
Informacje dotyczące ilości asortymentu niezbędne do przygotowania oferty stanowią informację niejawną o klauzuli „zastrzeżone” w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i mogą być udostępniane wyłącznie osobom posiadającym odpowiednie uprawnienia, dlatego też zostaną one przekazane Przedsiębiorcy po uzyskaniu przez RARS potwierdzenia spełnienia wymogów ww. ustawy.
Wymogi w stosunku do Przedsiębiorców:
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali, co najmniej 3 zamówienia na dostawę łącznie
100 sz latarek. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku, Oferent zobowiązany będzie dołączyć do oferty odpowiednią dokumentację w zakresie zrealizowanych zamówień na dostawę latarek w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w przypadku złożenia oferty na jedno lub więcej zadań,
II. Zasady prowadzenia postępowania zakupowego
Wybór Przedsiębiorcy, z którym zostanie podpisana umowa, nastąpi w drodze dwustopniowego postępowania zamkniętego.
I etap postępowania zakupowego
Agencja wysyła zaproszenia do złożenia oferty wraz z warunkami postępowania zakupowego oraz projektem umowy do wszystkich Przedsiębiorców, którzy wyrazili chęć współpracy i przesłali zgłoszenie udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem iż nie zaprasza się Przedsiębiorców, którzy:
- dostarczyli wzór latarki nie spełniający wymogów opisu przedmiotu zamówienia,
- nie posiadają dokumentów, uprawniających do dostępu do informacji niejawnych ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- nie spełniają wymogów, określonych w rozdziale I niniejszego ogłoszenia,
- realizując zamówienie w zakresie rezerw wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania lub wobec których Agencja prowadzi postępowanie sądowe lub egzekucyjne w związku z nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy mającej za przedmiot rezerwy,
- według posiadanych przez Agencję informacji nie dają rękojmi należytego wykonania umowy ze względu na ich sytuację finansową lub inne okoliczności, w szczególności nie dają rękojmi należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania.
Warunkiem przystąpienia do postępowania zakupowego będzie wpłata na konto Agencji wadium w wysokości określonej w warunkach postępowania zakupowego oraz złożenie oferty w terminie i formie określonej w warunkach postępowania zakupowego. Powołany w Agencji Tandem Zakupowy dokona oceny, czy złożone oferty spełniają wymagania formalne określone w warunkach postępowania zakupowego i nie podlegają odrzuceniu.
II etap postępowania zakupowego
Do drugiego etapu postępowania dopuszcza się Przedsiębiorców, którzy spełnili wymagania formalne określone w zaproszeniu do złożenia oferty oraz przedstawili najkorzystniejsze ekonomicznie warunki oferty.
Tandem Zakupowy prowadzić będzie negocjacje cenowe w zakresie cen jednostkowych latarek
w poszczególnych Zadaniach w drodze bezpośrednich rozmów lub w formie pisemnej oraz dokona wyboru najkorzystniejszej oferty.
III. Informacjie niejawne
Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
W ramach prowadzonego postępowania, Przedsiębiorcom zainteresowanym udziałem w postępowaniu zostaną przekazane informacje niejawne dotyczące ilości oraz miejsca dostawy towaru po uzyskaniu przez RARS potwierdzenia spełnienia przez Przedsiębiorcy wymogów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. Dlatego też, wymagane jest, aby osoby reprezentujące Przedsiębiorcę biorącego udział w postępowaniu, uczestniczące w czynnościach zmierzających do zawarcia umowy, w jej zawarciu oraz w wykonaniu, w zakresie związanym z dostępem do informacji niejawnych, spełniały wymogi nałożone ustawą o ochronie informacji niejawnych, tj. posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” wydane przez osobę uprawnioną (kierownika jednostki organizacyjnej, ABW lub SKW) i były przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z zapisami ww. ustawy.
Jeżeli Przedsiębiorca nie posiada pionu ochrony oraz Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych może wystąpić z wnioskiem do Prezesa RARS o przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Pełnomocnika Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych ds. Ochrony Informacji Niejawnych. Wzór ww. wniosku dostępny jest na stronie internetowej Agencji: www.bip.rars.gov.pl, w zakładce informacje niejawne. W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”, proszę o kontakt z Pełnomocnikiem Prezesa ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Agencji, tel. 22 36 09 107, adres email szkolenia.oin@rars.gov.pl.
IV. Zgłoszenie udziału w postępowaniu zakupowym
- Zainteresowani Przedsiębiorcy, powinni w terminie do 15.11.2024 r. złożyć w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, ul. Stawki 2B, 00-193 Warszawa lub przesłać na adres email sek_brt@rars.gov.pl DW:katarzyna.sokol-przestrzelska@rars.gov.pl wypełniony formularz (zgłoszenie) wg załączonego wzoru (załącznik nr 1) wraz ze wzorem oferowanych towarów oraz z kopią aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych (w przypadku udzielenia odpowiedzi TAK w pkt 6 zgłoszenia).
- Przesłanie zgłoszenia do udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe nie jest uwarunkowane koniecznością posiadania na dany moment aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych.
- W przypadku o którym mowa w pkt 2, w formularzu zgłoszenia należy w pkt 8 wskazać osoby umocowane do reprezentowania Przedsiębiorcy, dla których zostanie złożony wniosek o przeprowadzenie stosownego szkolenia w sprawie dostępu do informacji niejawnych.
- Zgłoszenie udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacji zawartych w zgłoszeniu Przedsiębiorcy Agencja nie będzie traktować jako oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Załącznik w wersji elektronicznej można pobrać ze strony internetowej bip.rars.gov.pl w Aktualności / Ogłoszenia dotyczące rezerw technicznych - w treści niniejszego ogłoszenia.
- Dodatkowe informacje o postępowaniu zakupowym można uzyskać pod numerami: tel. 882 430 406 lub 451 055 641 lub pisząc maila na jakub.obarowski@rars.gov.pl oraz katarzyna.sokol-przestrzelska@rars.gov.pl
V. Inne postanowienia
- Szczegółowe zasady współpracy pomiędzy stronami określa projekt umowy, który zostanie Przedsiębiorcy przesłany wraz z zaproszeniem do składania ofert po uzyskaniu przez RARS potwierdzenia spełnienia wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych.
- Warunkiem zawarcia umowy będzie wniesienie przez Przedsiębiorcę zabezpieczenia w zakresie należytego wykonania umowy w formie określonej w warunkach postępowania zakupowego.
Załączniki
Załącznik nr 1 – Zgłoszenie udziału w rozeznaniu rynku, poprzedzającym postępowanie zakupowe 210 kB
Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna RODO (do zapoznania) 18.09 kB