[Archiwum] Ogłoszenie na zakup i dostawę worków polipropylenowych na piasek
13 Nov 2024, 11:47
Archiwum!
Ten dokument został przeniesiony do archiwum w dniu 21 listopada 2024 15:31, jego treść może być już nieaktualnaI. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków polipropylenowych na piasek w podziale na zadania:
Zadanie nr 1 – zakup i dostawa worków polipropylenowych na piasek wg. specyfikacji zawartej w Tabeli nr 2 w „Zgłoszeniu udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe” będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Zadanie nr 2 – zakup i dostawa worków polipropylenowych na piasek wg. specyfikacji zawartej w Tabeli nr 2 w „Zgłoszeniu udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe” będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Zadanie nr 3 – zakup i dostawa worków polipropylenowych na piasek wg. specyfikacji zawartej w Tabeli nr 2 w „Zgłoszeniu udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe” będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Zadanie nr 4 – zakup i dostawa worków polipropylenowych na piasek wg. specyfikacji zawartej w Tabeli nr 2 w „Zgłoszeniu udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe” będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Oferent może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane zadanie/zadania.
Terminy dostawy: do dnia 18.12.2024 r.
Informacje dodatkowe:
Miejsce dostawy dla:
Zadania nr 1 - Składnice RARS zlokalizowana w woj. dolnośląskim;
Zadania nr 2 - Składnice RARS zlokalizowana w woj. śląskim;
Zadania nr 3 - Składnice RARS zlokalizowana w woj. małopolskim;
Zadania nr 4 - Składnice RARS zlokalizowana w woj. mazowieckim.
Przedmiotowy zakup dotyczy rezerwy strategicznej Państwa oraz uwzględniając przeznaczenie rezerw strategicznych, o których mowa w art. 3 ustawy o rezerwach strategicznych, rezerwy tworzone są i utrzymywane na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa i obronności państwa, bezpieczeństwa, porządku i zdrowia publicznego oraz wystąpienia klęski żywiołowej lub sytuacji kryzysowej, w celu wsparcia realizacji zadań m.in. w zakresie bezpieczeństwa i obrony państwa, złagodzenia zakłóceń w ciągłości dostaw służących funkcjonowaniu gospodarki i zaspokojeniu podstawowych potrzeb obywateli, ratowania ich życia i zdrowia, a także wypełniania zobowiązań międzynarodowych Rzeczypospolitej Polskiej.
Informacje dotyczące ilości asortymentu niezbędne do przygotowania oferty stanowią informację niejawną o klauzuli „zastrzeżone” w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i mogą być udostępniane wyłącznie osobom posiadającym odpowiednie uprawnienia, dlatego też zostaną one przekazane Przedsiębiorcy po uzyskaniu przez RARS potwierdzenia spełnienia wymogów w/w ustawy.
Wymogi w stosunku do Przedsiębiorców:
- Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają dokument potwierdzający parametry produktu, zawierający w szczególności informacje na temat: gramatury materiału, wytrzymałości nitki, wytrzymałości szwów, odporności UV wystawiony przez Instytut Włókiennictwa w Łodzi lub inny ośrodek badawczy.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
II. Zasady prowadzenia postępowania zakupowego
Wybór Przedsiębiorcy, z którym zostanie podpisana umowa, nastąpi w drodze dwustopniowego postępowania zakupowego.
I etap postępowania zakupowego
Agencja wysyła zaproszenia do złożenia oferty wraz z warunkami postępowania zakupowego oraz projektem umowy do wszystkich Przedsiębiorców, którzy wyrazili chęć współpracy i przesłali zgłoszenie udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem iż nie zaprasza się Przedsiębiorców, którzy:
- nie posiadają dokumentów, uprawniających do dostępu do informacji niejawnych ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- nie spełniają wymogów, określonych w rozdziale I niniejszego ogłoszenia,
- realizując zamówienie w zakresie rezerw wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania lub wobec których Agencja prowadzi postępowanie sądowe lub egzekucyjne w związku z nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy mającej za przedmiot rezerwy,
- według posiadanych przez Agencję informacji nie dają rękojmi należytego wykonania umowy ze względu na ich sytuację finansową lub inne okoliczności, w szczególności nie dają rękojmi należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania.
Warunkiem przystąpienia do postępowania zakupowego będzie wpłata na konto Agencji wadium w wysokości określonej w warunkach postępowania zakupowego oraz złożenie oferty w terminie i formie określonej w warunkach postępowania zakupowego. Powołany w Agencji Zespól Zakupowy dokona oceny, czy złożone oferty spełniają wymagania formalne określone w warunkach postępowania zakupowego i nie podlegają odrzuceniu.
II etap postępowania zakupowego
Do drugiego etapu postępowania dopuszcza się Przedsiębiorców, którzy spełnili wymagania formalne określone w zaproszeniu do złożenia oferty oraz przedstawili najkorzystniejsze ekonomicznie warunki oferty.
Zespół Zakupowy prowadzić będzie negocjacje cenowe w zakresie wysokości wynagrodzenia za zakup jednej szt. worka polipropylenowego na piasek, w drodze bezpośrednich rozmów lub w formie pisemnej oraz dokona wyboru najkorzystniejszej oferty.
Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
W ramach prowadzonego postępowania, Przedsiębiorcom zainteresowanym udziałem w postępowaniu zostaną przekazane informacje niejawne dotyczące ilości oraz miejsca dostawy towaru po uzyskaniu przez RARS potwierdzenia spełnienia przez Przedsiębiorcę wymogów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. Dlatego też, wymagane jest, aby osoby reprezentujące Przedsiębiorcę biorącego udział w postępowaniu, uczestniczące w czynnościach zmierzających do zawarcia umowy, w jej zawarciu oraz w wykonaniu, w zakresie związanym z dostępem do informacji niejawnych, spełniały wymogi nałożone ustawą o ochronie informacji niejawnych, tj. posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” wydane przez osobę uprawnioną (kierownika jednostki organizacyjnej, ABW lub SKW) i były przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z zapisami ww. ustawy.
Jeżeli Przedsiębiorca nie posiada pionu ochrony oraz Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych może wystąpić z wnioskiem do Prezesa RARS o przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Pełnomocnika Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych ds. Ochrony Informacji Niejawnych. Wzór ww. wniosku dostępny jest na stronie internetowej Agencji: https://bip.rars.gov.pl w zakładce informacje niejawne. W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”, proszę o kontakt z Pełnomocnikiem Prezesa ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Agencji, tel. 22 36 09 114, adres email: szkolenia.oin@rars.gov.pl.
III. Zgłoszenie udziału w postępowaniu zakupowym
- Zainteresowani Przedsiębiorcy, powinni w terminie do 21.11.2024 r. złożyć w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, ul. Stawki 2B, 00-193 Warszawa lub przesłać na adres email kancelaria@rars.gov.pl wypełniony formularz (zgłoszenie) wg załączonego wzoru (załącznik nr 1) wraz ze wzorem oferowanych towarów oraz z kopią aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych (w przypadku udzielenia odpowiedzi TAK w pkt 6 zgłoszenia).
- Przesłanie zgłoszenia do udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe nie jest uwarunkowane koniecznością posiadania na dany moment aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych.
- W przypadku o którym mowa w pkt 2, w formularzu zgłoszenia należy w pkt 8 wskazać osoby umocowane do reprezentowania Przedsiębiorcy, dla których zostanie złożony wniosek o przeprowadzenie stosownego szkolenia w sprawie dostępu do informacji niejawnych.
- Zgłoszenie udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacji zawartych w zgłoszeniu Przedsiębiorcy Agencja nie będzie traktować jako oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Załącznik w wersji elektronicznej można pobrać ze strony internetowej https://bip.rars.gov.pl w Aktualności / Ogłoszenia dotyczące rezerw technicznych - w treści niniejszego ogłoszenia.
Dodatkowe informacje o postępowaniu zakupowym można uzyskać pod numerami: +48 22 36 09 228 lub +48 538 635 213 lub pisząc maila na adres: andrzej.skubisz@rars.gov.pl w tytule „Zakup worków na piasek”.
Inne postanowienia:
- Szczegółowe zasady współpracy pomiędzy stronami określa projekt umowy, który zostanie Przedsiębiorcy przesłany wraz z zaproszeniem do składania ofert po uzyskaniu przez RARS potwierdzenia spełnienia wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych.
- Warunkiem zawarcia umowy będzie wniesienie przez Przedsiębiorcę zabezpieczenia w zakresie należytego wykonania umowy w formie określonej w warunkach postępowania zakupowego.
IV. Załączniki
Załącznik nr 1 - Zgłoszenie udziału w rozeznaniu rynku, worki polipropylenowe na piasek 99.5 kB
Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna RODO (do zapoznania) 21.15 kB