[Archiwum] Ogłoszenie na dostawę plandek pokryciowych
28 Jan 2025, 10:44
Archiwum!
Ten dokument został przeniesiony do archiwum w dniu 10 lutego 2025 15:30, jego treść może być już nieaktualnaRządowa Agencja Rezerw Strategicznych zwana dalej „Agencją” prowadzi rozeznanie rynku (poprzedzające wysłanie zaproszeń do składania ofert) na dostawę plandek pokryciowych.
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa plandek pokryciowych w podziale na zadania:
Zadanie nr 1
Zakup i dostawa plandek pokryciowych o parametrach wskazanych w specyfikacji zawartej w Tabeli nr 2 w „Zgłoszeniu udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe” będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Zadanie nr 2
Zakup i dostawa plandek pokryciowych o parametrach wskazanych w specyfikacji zawartej w Tabeli nr 3 w „Zgłoszeniu udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe” będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Składanie ofert
Dopuszcza się składanie ofert na dane zadanie lub na całość.
Ilość w przedziale 450-700 sztuk całość.
Dostawa towaru
Składnica RARS na terenie województwa łódzkiego.
Termin
Termin dostawy dla zadań 1-2: do dnia 30 maja 2025 r.
II. Zasady prowadzenia postępowania zakupowego
Wybór Przedsiębiorcy, z którym zostanie podpisana umowa, nastąpi w drodze dwustopniowego postępowania zakupowego.
I etap postępowania zakupowego
Agencja wysyła zaproszenia do złożenia oferty wraz z warunkami postępowania zakupowego oraz projektem umowy do wszystkich Przedsiębiorców, którzy wyrazili chęć współpracy i przesłali zgłoszenie udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem iż nie zaprasza się Przedsiębiorców, którzy:
- realizując zamówienie w zakresie rezerw wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania lub wobec których Agencja prowadzi postępowanie sądowe lub egzekucyjne w związku z nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy mającej za przedmiot rezerwy;
- według posiadanych przez Agencję informacji nie dają rękojmi należytego wykonania umowy ze względu na ich sytuację finansową lub inne okoliczności, w szczególności nie dają rękojmi należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania.
Warunkiem przystąpienia do postępowania będzie wpłata na konto Agencji wadium w wysokości określonej w warunkach postępowania zakupowego oraz złożenie oferty w terminie i formie określonej w warunkach postępowania zakupowego. Powołany w Agencji Zespół Zakupowy dokona oceny, czy złożone oferty spełniają wymagania formalne określone w warunkach postępowania zakupowego i nie podlegają odrzuceniu.
II etap postępowania zakupowego
Do drugiego etapu postępowania dopuszcza się Przedsiębiorców, którzy spełnili wymagania formalne określone w zaproszeniu do złożenia oferty oraz przedstawili najkorzystniejsze warunki ekonomicznie. Zespół Zakupowy prowadzić będzie negocjacje w zakresie ceny jednej sztuki plandeki pokryciowej w drodze bezpośrednich rozmów lub w formie pisemnej oraz dokona wyboru najkorzystniejszej oferty.
III. Informacje niejawne
Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
W ramach prowadzonego postępowania, Przedsiębiorcom zainteresowanym udziałem w postępowaniu zostaną przekazane informacje niejawne dotyczące ilości oraz miejsca dostawy towaru po uzyskaniu przez RARS potwierdzenia spełnienia przez Przedsiębiorcę wymogów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. Dlatego też, wymagane jest, aby osoby reprezentujące Przedsiębiorcę biorącego udział w postępowaniu, uczestniczące w czynnościach zmierzających do zawarcia umowy, w jej zawarciu oraz w wykonaniu, w zakresie związanym z dostępem do informacji niejawnych, spełniały wymogi nałożone ustawą o ochronie informacji niejawnych, tj. posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” wydane przez osobę uprawnioną (kierownika jednostki organizacyjnej, ABW lub SKW) i były przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z zapisami ww. ustawy.
Jeżeli Przedsiębiorca nie posiada pionu ochrony oraz Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych może wystąpić z wnioskiem do Prezesa RARS o przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Pełnomocnika Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych ds. Ochrony Informacji Niejawnych. Wzór ww. wniosku dostępny jest na stronie internetowej Agencji: www.bip.rars.gov.pl, w zakładce Informacje niejawne. W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”, proszę o kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Prezesa ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Agencji, tel. 22 36 09 114.
IV. Zgłoszenie udziału w postępowaniu
- Zainteresowani Przedsiębiorcy, powinni w terminie do 10.02.2025 r. złożyć w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, ul. Stawki 2B, 00-193 Warszawa lub przesłać na adres email: kancelaria@rars.gov.pl wypełniony formularz (zgłoszenie) wg załączonego wzoru (załącznik nr 1) wraz z kopią aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych (w przypadku udzielenia odpowiedzi TAK w pkt 6 zgłoszenia).
- Przesłanie zgłoszenia do udziału w rozeznaniu rynku nie jest uwarunkowane koniecznością posiadania na dany moment aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych.
- W przypadku o którym mowa w pkt 2, w formularzu zgłoszenia należy w pkt 9 wskazać osoby umocowane do reprezentowania Przedsiębiorcy, dla których zostanie złożony wniosek o przeprowadzenie stosownego szkolenia w sprawie dostępu do informacji niejawnych
- Zgłoszenie udziału w postępowaniu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacji zawartych w zgłoszeniu Oferenta Agencja nie będzie traktować jako oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
- Załącznik w wersji elektronicznej można pobrać ze strony internetowej bip.rars.gov.pl w Aktualności / Ogłoszenia dotyczące rezerw technicznych - w treści niniejszego ogłoszenia.
- Dodatkowe informacje o postępowaniu zakupowym można uzyskać w
00-193 Warszawa
ul. Stawki 2b
tel. 22 36 09 279 lub pisząc maila na kancelaria@rars.gov.pl, w tytule „ZAKUP PLANDEK”.
V. Inne postanowienia
- Szczegółowe zasady współpracy pomiędzy stronami określa projekt umowy, który zostanie Przedsiębiorcy przesłany wraz z zaproszeniem do składania ofert po uzyskaniu przez RARS potwierdzenia spełnienia wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych.
- Warunkiem zawarcia umowy będzie wniesienie przez Przedsiębiorcę zabezpieczenia w zakresie należytego wykonania umowy w formie określonej w warunkach postępowania zakupowego.