Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu i dostawy asortymentu zabezpieczenia humanitarnego
21 Aug 2025, 15:23
I. Zamawiający:
Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
- Stawki 2b, 00-193 Warszawa
e-mail: kancelaria@rars.gov.pl
telefon: +48 22 36 09 100
II. Osoba do kontaktu:
Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie Zapytania Ofertowego jest Pan Dariusz Ciborski, e-mail: dw@rars.gov.pl, telefon:+48 22 36 09 305
III. Przedmiot Zapytania Ofertowego:
- Zamawiający zwraca się z prośbą o złożenie oferty wg załączonego wzoru formularza ofertowego (Załącznik nr 2) planowanego zamówienia, w trybie zapytania ofertowego wraz ze skanem poświadczonych za zgodność z oryginałem niżej wymienionych dokumentów. Zgodność z oryginałem może być poświadczona przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy zgodnie z wypisem
z właściwego rejestru podmiotów gospodarczych lub osoby działające na mocy pełnomocnictwa:- Aktualnego wypisu z właściwego rejestru podmiotów gospodarczych, wystawionego lub wygenerowanego z właściwej bazy danych nie wcześniej niż 6 miesięcy wraz z oświadczeniem o następującej treści: „potwierdzamy aktualność wpisów na dzień złożenia oferty”,
- Pełnomocnictwa – w przypadku działania przez pełnomocnika – wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia,
- Oświadczenia Oferenta sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia,
- Umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, w tym umowę spółki cywilnej, o ile dotyczy,
- Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu z podatkami, składkami oraz innymi opłatami. Zaświadczenie musi być wystawione co najmniej 6 miesięcy wcześniej niż określony termin złożenia oferty,
- Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą podmiotów zbiorowych, potwierdzającą brak orzeczenia przez sąd zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert,
- Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 5,
- Karty katalogowe towarów i/lub inne dokumenty potwierdzające, że wszystkie parametry określone przez Zamawiającego Załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” (Rekomendowane parametry Towarów) - w przypadku braku możliwości spełnienia określonego parametru prosimy o przedstawienie propozycji parametru alternatywnego lub równoważnego, spełniającego wymogi funkcjonalne i jakościowe zamówienia.
- Powyższe dokumenty powinny być podpisane, czytelne i przedłożone w języku polskim. W przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym wymagane jest przedłożenie ich tłumaczenia na język polski. W tym przypadku wymagane jest również przedłożenie dokumentów w języku obcym na podstawie, których zostało wykonane tłumaczenie.
- Przed podpisaniem umowy Agencja będzie wymagała złożenia ww. dokumentów w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy zgodnie z wypisem z właściwego rejestru podmiotów gospodarczych lub osoby działające na mocy pełnomocnictwa. Pełnomocnik musi mieć umocowanie do prowadzenia negocjacji oraz ewentualnego zawarcia umowy w imieniu firmy. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza albo adwokata lub radcę prawnego umocowanego do reprezentowania podmiotu i poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem.
- Przedmiotem negocjacji będzie cena towarów.
- Po zakończeniu negocjacji, Zespół Negocjacyjny dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium: 100% cena towarów bez podatku VAT.
- Szczegółowy opis przedmiotu planowanego zamówienia w trybie zapytania ofertowego, w szczególności określenie parametrów technicznych, jakościowych
i funkcjonalnych stanowi Załącznik nr 1 – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia (Rekomendowane parametry towarów)”. - Termin dostawy: do dnia 01 grudnia 2025 roku.
- Miejsce dostawy: Zamawiający wskaże dokładne miejsce dostawy po wyborze Oferenta, nie później niż na 7 dni przed planowaną dostawą przedmiotu planowanego zamówienia, z zastrzeżeniem że miejsce dostawy będzie znajdować się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Warunki płatności:
- płatność jednorazowa, w terminie 21 dni od dnia przedstawienia prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy,
- Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych.
- Warunki gwarancji: zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zapytania Ofertowego – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia”, z zastrzeżeniem że w ramach gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wykonania, na swój koszt, okresowych przeglądów gwarancyjnych, zgodnie z wymogami producenta, w szczególności instrukcji użytkowania i/lub gwarancji producenta i/lub innymi dokumentami określającymi sposób użytkowania towarów.
IV. Oferta Wykonawców
Ofertę przedmiotu planowanego zamówienia w trybie zapytania ofertowego prosimy przesłać w postaci wypełnionego formularza stanowiącego Załącznik nr 2 - Wzór formularza zapytania ofertowego w formie elektronicznej lub w postaci skanu formularza papierowego, na adres e-mail: dw@rars.gov.pl lub na adres Agencji (ul. Stawki 2b, 00-193 Warszawa), nie później niż do dnia 26.08.2025 roku.
V. Pozostałe informacje:
-
- W ramach planowanego zamówienia Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby Części, na które Wykonawca może złożyć ofertę – Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie Części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby Części, które mogą zostać udzielone Wykonawcy.
- W ramach planowanego zamówienia Zamawiający nie przewiduje:
-
- składania ofert wariantowych,
- prawa opcji.
-
- Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń z zakresie, który został opisany w Załączniku nr 1 – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia (Rekomendowane parametry towarów)”. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia stacjonarnego. Termin szkolenia, będzie ustalony w porozumieniu
z Zamawiającym. Zmiana formuły szkolenia ze szkolenia stacjonarnego na szkolenie z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku sytuacji epidemiologicznej i/lub sytuacji międzynarodowej uniemożliwiającej lub znacznie utrudniającej przeprowadzenia szkolenia stacjonarnego.
- Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń z zakresie, który został opisany w Załączniku nr 1 – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia (Rekomendowane parametry towarów)”. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia stacjonarnego. Termin szkolenia, będzie ustalony w porozumieniu
Załączniki:
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis planowanego zamówienia 359.95 kB
- Załącznik nr 2 - Wzór formularza ofertowego 227.16 kB
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie oferenta 20.81 kB
- Załącznik nr 4 - Pełnomocnictwo17.05 kB
- Załącznik nr 5 - Odpowiedzi na pytania 96.18 kB
- Załącznik nr 6 - Kaluzula informacyjna RODO 204.2 kB