[Archiwum] Ogłoszenie na zakup usługi przeglądu mobilnych rozdrabniaczy
13 Nov 2024, 16:36
Archiwum!
Ten dokument został przeniesiony do archiwum w dniu 20 listopada 2024 15:30, jego treść może być już nieaktualnaI. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeglądu mobilnych rozdrabniaczy wolnoobrotowych w miejscu ich przechowywania, w magazynach zlokalizowanych na terenach województwa: śląskiego i łódzkiego, w celu zapewnienia ich sprawnego działania i bezpieczeństwa użytkowania.
Przedsiębiorca wyłoniony w postępowaniu, z którym zostanie zawarta umowa będzie świadczyć usługę przeglądu wg specyfikacji zawartej w „Zgłoszeniu udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe”, będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Termin wykonania świadczenia usługi do 18.12.2024 r.
W ramach przedmiotowej usługi wybrany Przedsiębiorca będzie zobowiązany do:
- wykonania czynności, których zakres oraz termin realizacji określa załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
- zapewnienia aby wszystkie wymieniane części i materiały eksploatacyjne pochodziły z bieżącej produkcji zrealizowanej do 12 miesięcy przed dniem wymiany,
- odebrania i zagospodarowania odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ww. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 poz. 1587 z późn. Zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi.
- udzielenia gwarancji jakości na wykonaną usługę, dostarczone części zamienne oraz materiały eksploatacyjne na okres 12 miesięcy. W przypadku, gdy gwarancja producenta części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dostarczonych w ramach świadczonych usług serwisowych jest dłuższa, wiążąca dla stron jest gwarancja producenta,
- przekazania Agencji przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu umowy kopii swojej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł, rozszerzoną o odpowiedzialność towarzystwa ubezpieczeniowego za szkody powstałe w mieniu ruchomym, powierzonym do naprawy, konserwacji, serwisowania lub innych usług o podobnym charakterze oraz powstałe po wydaniu powierzonego mienia, jeżeli są następstwem wadliwie wykonanej usługi.
II. Zasady prowadzenia postępowania zakupowego
Wybór Przedsiębiorcy, z którym zostanie podpisana umowa, nastąpi w drodze zamkniętego dwustopniowego postępowania.
I etap postępowania zakupowego
Agencja wysyła zaproszenia do złożenia oferty wraz z warunkami postępowania oraz projektem umowy do wszystkich Przedsiębiorców, którzy wyrazili chęć współpracy i przesłali zgłoszenie udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem iż nie zaprasza się Przedsiębiorców, którzy:
- realizując zamówienie w zakresie rezerw wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania lub wobec których Agencja prowadzi postępowanie sądowe lub egzekucyjne w związku z nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy mającej za przedmiot rezerwy;
- według posiadanych przez Agencję informacji nie dają rękojmi należytego wykonania umowy ze względu na ich sytuację finansową lub inne okoliczności, w szczególności nie dają rękojmi należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania.
Warunkiem przystąpienia do postępowania będzie wpłata na konto Agencji wadium w wysokości określonej w warunkach postępowania oraz złożenie oferty w terminie i formie określonej w warunkach postępowania. Powołany w Agencji Tandem Zakupowy dokona oceny, czy złożone oferty spełniają wymagania formalne określone w warunkach i nie podlegają odrzuceniu.
II etap postępowania zakupowego
Do drugiego etapu postępowania dopuszcza się Oferentów, którzy spełnili wymagania formalne określone w zaproszeniu do złożenia oferty oraz przedstawili najkorzystniejsze ekonomicznie warunki oferty. Jeżeli liczba Oferentów, którzy spełniają wymagania określone w zaproszeniu do złożenia oferty jest mniejsza niż pięciu, Agencja zaprasza do drugiego etapu wszystkich Oferentów spełniających warunki postępowania.
Tandem zakupowy prowadzić będzie negocjacje cenowe w zakresie wysokości wynagrodzenia za wykonanie usługi przeglądu 1 szt. rozdrabniacza, w drodze bezpośrednich rozmów lub w formie pisemnej oraz dokona wyboru najkorzystniejszej oferty.
Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
W ramach prowadzonego postępowania, Oferentom zainteresowanym udziałem w postępowaniu zostaną przekazane informacje niejawne dotyczące ilości oraz miejsca świadczenia usługi po uzyskaniu przez RARS potwierdzenia spełnienia przez Oferenta wymogów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. Dlatego też, wymagane jest, aby osoby reprezentujące Oferenta biorącego udział w postępowaniu, uczestniczące w czynnościach zmierzających do zawarcia umowy, w jej zawarciu oraz w wykonaniu, w zakresie związanym z dostępem do informacji niejawnych, spełniały wymogi nałożone ustawą o ochronie informacji niejawnych, tj. posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” wydane przez osobę uprawnioną (kierownika jednostki organizacyjnej, ABW lub SKW) i były przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z zapisami ww. ustawy.
Jeżeli Przedsiębiorca nie posiada pionu ochrony oraz Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych może wystąpić z wnioskiem do Prezesa RARS o przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Pełnomocnika Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych ds. Ochrony Informacji Niejawnych. Wzór ww. wniosku dostępny jest na stronie internetowej Agencji: www.bip.rars.gov.pl, w zakładce informacje niejawne. W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”, proszę o kontakt z Pełnomocnikiem Prezesa ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Agencji, tel. 22 36 09 114, adres email szkolenia.oin@rars.gov.pl.
III. Zgłoszenie udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe
Zainteresowani Przedsiębiorcy, powinni w terminie do 20.11.2024 r. złożyć w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, ul. Stawki 2B, 00-193 Warszawa lub przesłać na adres email kancelaria@rars.gov.pl wypełniony formularz (zgłoszenie) wg załączonego wzoru (załącznik nr 1) wraz z kopią aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych (w przypadku udzielenia odpowiedzi TAK w pkt 6 zgłoszenia).
Przesłanie zgłoszenia do udziału w postępowaniu nie jest uwarunkowane koniecznością posiadania na dany moment aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych.
W przypadku o którym mowa w pkt 2, w formularzu zgłoszenia należy w pkt 8 wskazać osoby umocowane do reprezentowania Oferenta, dla których zostanie złożony wniosek o przeprowadzenie stosownego szkolenia w sprawie dostępu do informacji niejawnych.
Zgłoszenie udziału w postępowaniu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacji zawartych w zgłoszeniu Oferenta Agencja nie będzie traktować jako oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Załącznik w wersji elektronicznej można pobrać ze strony internetowej www.bip.rars.gov.pl w Aktualności / Ogłoszenia dotyczące rezerw technicznych - w treści niniejszego ogłoszenia.
Dodatkowe informacje o postępowaniu zakupowym można uzyskać pod numerami: tel. 22 36 09 279 lub 22 36 09 392 lub pisząc maila na sek_brt@rars.gov.pl oraz monika.pajer@rars.gov.pl, pisząc w tytule „Zakup usługi przeglądów mobilnych rozdrabniaczy wolnoobrotowych ”.
IV. Inne postanowienia
- Szczegółowe zasady współpracy pomiędzy stronami określa projekt umowy, który zostanie Przedsiębiorcy przesłany wraz z zaproszeniem do składania ofert po uzyskaniu przez RARS potwierdzenia spełnienia wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych.
- Warunkiem zawarcia umowy będzie wniesienie przez Przedsiębiorcę zabezpieczenia w zakresie należytego wykonania umowy w formie określonej w warunkach postępowania.
V.Załączniki
Załącznik nr 1 – Zgłoszenie udziału w rozeznaniu rynku, poprzedzającym postępowanie zakupowe 131.5 kB