[Archiwum] Ogłoszenie o prowadzonym rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie na dostawę plandek pokryciowych
15 Nov 2024, 16:44
Archiwum!
Ten dokument został przeniesiony do archiwum w dniu 22 listopada 2024 15:30, jego treść może być już nieaktualnaI. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa plandek pokryciowych w podziale na zadania:
Zadanie nr 1 – zakup i dostawa plandek pokryciowych o parametrach wskazanych w specyfikacji zawartej w Tabeli nr 2 w „Zgłoszeniu udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe” będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Zadanie nr 2 - zakup i dostawa plandek pokryciowych o parametrach wskazanych w specyfikacji zawartej w Tabeli nr 3 w „Zgłoszeniu udziału w rozeznaniu rynku poprzedzającym postępowanie zakupowe” będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane zadanie.
Dostawa towaru: Składnica RARS na terenie województwa łódzkiego.
Termin dostawy dla zadań 1-2: do dnia 20 grudnia 2024 r.
II. Zasady prowadzenia postępowania zakupowego
Wybór Przedsiębiorcy, z którym zostanie podpisana umowa, nastąpi w drodze dwustopniowego postępowania zakupowego.
I etap postępowania zakupowego
Agencja wysyła zaproszenia do złożenia oferty wraz z warunkami postępowania zakupowego oraz projektem umowy do wszystkich Przedsiębiorców, którzy wyrazili chęć współpracy i przesłali zgłoszenie udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem iż nie zaprasza się Przedsiębiorców, którzy:
- realizując zamówienie w zakresie rezerw wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania lub wobec których Agencja prowadzi postępowanie sądowe lub egzekucyjne w związku z nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy mającej za przedmiot rezerwy;
- według posiadanych przez Agencję informacji nie dają rękojmi należytego wykonania umowy ze względu na ich sytuację finansową lub inne okoliczności, w szczególności nie dają rękojmi należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania.
Warunkiem przystąpienia do postępowania będzie wpłata na konto Agencji wadium w wysokości określonej w warunkach postępowania zakupowego oraz złożenie oferty w terminie i formie określonej w warunkach postępowania zakupowego. Powołany w Agencji Zespół Zakupowy dokona oceny, czy złożone oferty spełniają wymagania formalne określone w warunkach postępowania zakupowego i nie podlegają odrzuceniu.
II etap postępowania zakupowego
Do drugiego etapu postępowania dopuszcza się Przedsiębiorców, którzy spełnili wymagania formalne określone w zaproszeniu do złożenia oferty oraz przedstawili najkorzystniejsze warunki ekonomicznie.
Zespół Zakupowy prowadzić będzie negocjacje cenowe w zakresie wysokości wynagrodzenia za zakup jednej szt. plandeki pokryciowej w drodze bezpośrednich rozmów lub formie pisemnej oraz dokona wyboru najkorzystniejszej oferty.
Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
W ramach prowadzonego postępowania, Przedsiębiorcom zainteresowanym udziałem w postępowaniu zostaną przekazane informacje niejawne dotyczące ilości oraz miejsca dostawy towaru po uzyskaniu przez RARS potwierdzenia spełnienia przez Przedsiębiorcę wymogów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. Dlatego też, wymagane jest, aby osoby reprezentujące Przedsiębiorcę biorącego udział w postępowaniu, uczestniczące w czynnościach zmierzających do zawarcia umowy, w jej zawarciu oraz w wykonaniu, w zakresie związanym z dostępem do informacji niejawnych, spełniały wymogi nałożone ustawą o ochronie informacji niejawnych, tj. posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” wydane przez osobę uprawnioną (kierownika jednostki organizacyjnej, ABW lub SKW) i były przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z zapisami ww. ustawy.
Jeżeli Przedsiębiorca nie posiada pionu ochrony oraz Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych może wystąpić z wnioskiem do Prezesa RARS o przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Pełnomocnika Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych ds. Ochrony Informacji Niejawnych. Wzór ww. wniosku dostępny jest na stronie internetowej Agencji: www.bip.rars.gov.pl, w zakładce informacje niejawne. W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”, proszę o kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Prezesa ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Agencji, tel. 22 36 09 114.
III. Zgłoszenie udziału w postępowaniu
- Zainteresowani Przedsiębiorcy, powinni w terminie do 22.11.2024 r. złożyć w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, ul. Stawki 2B, 00-193 Warszawa lub przesłać na adres email: sek_brt@rars.gov.pl wypełniony formularz (zgłoszenie) wg załączonego wzoru (załącznik nr 1) kopią aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczeniao przebytym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych (w przypadku udzielenia odpowiedzi TAK w pkt 6 zgłoszenia).
- Przesłanie zgłoszenia do udziału w rozeznaniu rynku nie jest uwarunkowane koniecznością posiadania na dany moment aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych.
- W przypadku o którym mowa w pkt 2, w formularzu zgłoszenia należy w pkt 9 wskazać osoby umocowane do reprezentowania Przedsiębiorcy, dla których zostanie złożony wniosek o przeprowadzenie stosownego szkolenia w sprawie dostępu do informacji niejawnych
- Zgłoszenie udziału w postępowaniu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacji zawartych w zgłoszeniu Oferenta Agencja nie będzie traktować jako oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
- Załącznik w wersji elektronicznej można pobrać ze strony internetowej www.bip.rars.gov.pl w Aktualności / Ogłoszenia dotyczące rezerw technicznych - w treści niniejszego ogłoszenia.
- Dodatkowe informacje o postępowaniu zakupowym można uzyskać w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych w Warszawie, ul. Stawki 2B, tel. 22 36 09 122 lub pisząc maila na sek_brt@rars.gov.pl, pisząc w tytule „ZAKUP PLANDEK”.
IV. Inne postanowienia
- Szczegółowe zasady współpracy pomiędzy stronami określa projekt umowy, który zostanie Przedsiębiorcy przesłany wraz z zaproszeniem do składania ofert po uzyskaniu przez RARS potwierdzenia spełnienia wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych.
- Warunkiem zawarcia umowy będzie wniesienie przez Przedsiębiorcę zabezpieczenia w zakresie należytego wykonania umowy w formie określonej w warunkach postępowania zakupowego.
V. Załączniki
Zał. 1 - Zgłoszenie udziału w postępowaniu 146.5 kB
Zał. 2 – Klauzula informacyjna RODO 18.41 kB