[Archiwum] Wycena szacunkowa wartości planowanego zamówienia na dostawę, wraz z przeniesieniem własności na rzecz Zamawiającego, sprzętu komputerowego, stanowiącego wyposażenie kontenerów medycznych wykorzystywanych w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności
15 Sep 2025, 15:00
Archiwum!
Ten dokument został przeniesiony do archiwum w dniu 29 września 2025 23:56, jego treść może być już nieaktualnaI. Zamawiający:
Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
- Stawki 2b, 00-193 Warszawa
 
e-mail: kancelaria@rars.gov.pl
tel.: 48 22 36 09 100
II. Osoba do kontaktu:
Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie Zapytania o wycenę jest:
Pan Tomasz Kostrzewa – Główny Specjalista, Dział Projektów Międzynarodowych, Biuro Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności, e-mail: tomasz.kostrzewa@rars.gov.pl, telefon: +48 22 36 09 100.
III. Przedmiot Zapytania o wycenę:
- Zamawiający zwraca się z prośbą o wycenę szacunkowej wartości planowanego zamówienia na dostawę, wraz z przeniesieniem własności na rzecz Zamawiającego, mebli ogólnoużytkowych stanowiących wyposażenie kontenerów medycznych wykorzystywanych w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności.
 - Wykaz mebli ogólnoużytkowych wraz z określeniem parametrów technicznych i/lub użytkowych stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania o wycenę – „Szczegółowy opis planowanego zamówienia”.
 - Przedmiot planowanego zamówienia jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności na potrzeby realizacji Projektu pn. „Development and maintenance of rescEU shelter capacities in Poland”, numer projektu: 101104573.
 - Termin realizacji: 19 grudnia 2025 roku
 - Miejsce realizacji: Zamawiający wskaże dokładne miejsce dostawy mebli ogólnoużytkowych po udzieleniu zamówienia publicznego, nie później niż na 7 dni przed planowaną dostawą przedmiotu planowanego zamówienia, z zastrzeżeniem że miejsce dostawy będzie znajdować się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
 - Warunki płatności:
 - płatność jednorazowa, po należytym wykonaniu przedmiotu planowanego zamówienia, w terminie 30 dni od dnia przedstawienia prawidłowo wystawionej faktury VAT, do której Wykonawca załączy protokół odbioru końcowego, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy,
 - Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych.
 - Warunki gwarancji:
 - gwarancja producenta: nie krótsza niż do dnia 30 września 2026 roku włącznie,
 - gwarancja Wykonawcy: od dnia zakończenia realizacji przedmiotu planowanego zamówienia, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego, do dnia 30 września 2026 roku włącznie (dalej: podstawowa gwarancja Wykonawcy).
 - Planowany termin udzielenia zamówienia publicznego: listopad 2025 roku.
 
IV. Prawo opcji:
- 
- Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na przedłużeniu gwarancji jakości Wykonawcy na okres nie dłuższy niż do dnia 31 grudnia 2029 roku włącznie.
 - Świadczenie usług gwarancyjnych w ramach prawa opcji będzie realizowane:
 
 - na warunkach właściwych dla podstawowej gwarancji Wykonawcy,
 - za wynagrodzeniem określonym w ofercie Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie za każdorazowy okres świadczenia usług gwarancyjnych objęty prawem opcji będzie rozliczane w miesięcznych okresach rozliczeniowych, z dołu, w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym Wykonawca będzie świadczyć usługi gwarancyjne w ramach prawa opcji.
 
V. Wycena Wykonawców
Wycenę przedmiotu planowanego zamówienia prosimy przesłać w postaci wypełnionego formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania o wycenę – „Formularz cenowy”, w formie elektronicznej lub w postaci skanu formularza papierowego, na adres e-mail: dw@rars.gov.pl, nie później niż do dnia 29 września 2025 roku.
VI. Pozostałe informacje:
- 
- W ramach planowanego zamówienia Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
 - W ramach planowanego zamówienia Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
 - W ramach planowanego zamówienia (zamówienie podstawowe) Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych na następujących warunkach:
 
 
a. zamówienie uzupełaniające może objąć dodatkowe dostawy każdego z mebli ogólnoużytkowych i/lub ich poszczególnych komponentów, w celu częściowej wymiany lub zwiększenia ilości mebli ogólnoużytkowych, z zastrzeżeniem że:
- zmiana Wykonawcy zobowiązywałaby Zamawiającego do nabywania produktów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu produktów,
 - wartość zamówienia uzupełniającego lub całkowita wartość kolejnych zamówień uzupełniających nie przekroczy połowy całkowitej wartości zamówienia podstawowego,
 
b. okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku udzielenia zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
- 
- Zamawiający wymaga:
 
 
- każdorazowego ubezpieczenia przedmiotu dostaw od utraty, w tym kradzieży i/lub uszkodzenia przewożonych mebli ogólnoużytkowych,
 - posiadania przez Wykonawcę polisy OC przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż ¼ wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy,
 - wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy za należytą realizację przedmiotu planowanego zamówienia.
 
- Finansowanie przedmiotu planowanego zamówienia
 
Przedmiot planowanego zamówienia jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności na potrzeby realizacji Projektu pn. Development and maintenance of rescEU shelter capacities in Poland”, numer projektu: 101104573.
VII. Zastrzeżenie
- 
- Zapytanie o wycenę:
 
 - nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny,
 - nie jest ogłoszeniem o zamówieniu zamieszczanym w Bazie konkurencyjności,
 - nie jest ogłoszeniem o zamiarze udzielenia zamówienia publikowanym na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
- Celem Zapytania o wycenę jest wyłącznie pozyskanie wiedzy o wartości planowanego zamówienia.
 
 
Załączniki:
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis planowanego zamówienia 114.19 kB
 - Załącznik nr 2 - Formularz cenowy 267.94 kB
 
